- Digital Champs Cases
- Unieke Instagram-filter zorgt voor interactie
Unieke Instagram-filter zorgt voor interactie
Door de beperkte toegankelijkheid van de fysieke winkels omwille van corona, werd Instagram het inspiratiekanaal bij uitstek voor de feestdagen van 2020. Daarom ontwikkelden we voor CASA een unieke Augmented Reality (AR)-filter die inspeelde op nieuwe trends, user-generated content aanmoedigde en een creatief format bood voor een wedstrijd.
CASA vroeg aan Intracto om de social media op een creatieve en innovatieve manier in te zetten tijdens dit uitzonderlijke eindejaar. CASA kan rekenen op een zeer sterk internationaal netwerk op social media, met als belangrijke hotspot een Instagram-pagina gevolgd door ruim 500.000 interieurliefhebbers.
Intracto creëerde een AR-Instagramfilter waarbij de volgers een virtuele CASA-kerstboom in hun interieur konden plaatsen. Ze hadden de keuze uit drie modellen die ook effectief te koop waren bij CASA.
Naar de case: https://www.intracto.com/nl-be/cases/unieke-instagram-filter-zorgt-voor-interactie
0 reacties