Zoekresultaten
Korazon & Lucide: webshop B2C en B2B, klantenportaal, bestelplatform met dropshipment
Het project Het webplatform is het hart van de digitalisering van de marketing en de verkoop bij Lucide, verkoop naar verschillende doelgroepen zowel B2C als B2B. Lucide Lucide is een Belgisch familiebedrijf en ontwikkelt decoratieve verlichting voor binnen en buiten. Met een doordachte collectie… Lees verder over Korazon & Lucide: webshop B2C en B2B, klantenportaal, bestelplatform met dropshipment
Lees verder over Korazon & Lucide: webshop B2C en B2B, klantenportaal, bestelplatform met dropshipmentMonkeyProof x Carebytes: een merk van a tot z opgebouwd en uitgewerkt
Carebytes, de life sciences entiteit van MonkeyProof, focust zich op digitale oplossingen voor de gezondheidszorg waaronder tools voor onder andere OTC sales. Carebytes ontwikkelt digitale oplossingen om de efficiëntie te verhogen en zorgverleners en patiënten te ontzorgen. Ons doe… Lees verder over MonkeyProof x Carebytes: een merk van a tot z opgebouwd en uitgewerkt
Lees verder over MonkeyProof x Carebytes: een merk van a tot z opgebouwd en uitgewerktBewuste studiekeuzes maken met SIMON! | Bits of Love
SIMON is een tool van de Universiteit Gent die middelbare studenten helpt om verantwoorde beslissingen te maken over hun pad in het hoger onderwijs. Elk jaar kunnen laatstejaarsstudenten van het middelbaar deze test doen om te beoordelen welke opleidingen en diploma's het beste aansluiten bij hu… Lees verder over Bewuste studiekeuzes maken met SIMON! | Bits of Love
Lees verder over Bewuste studiekeuzes maken met SIMON! | Bits of LoveFonemi – Taalverwerving op maat voor Vlaamse kleuters | Bits of Love
Fonemi is een educatief spel door Bits of Love en de Hogeschool VIVES die het fonemisch bewustzijn van Vlaamse kleuters versterkt op basis van hun individuele vaardigheidsniveaus. Fonemi is in 2019 gestart als een PWO-project (Praktijkgericht Wetenschappelijk Onderzoek) door 4 docenten kleuterond… Lees verder over Fonemi – Taalverwerving op maat voor Vlaamse kleuters | Bits of Love
Lees verder over Fonemi – Taalverwerving op maat voor Vlaamse kleuters | Bits of LoveWIcreations | Esign
We missed you, live events! Dat moet WIcreations gedacht hebben toen ze met het idee kwamen voor een nieuwe website. Innoverende, duurzame en complete oplossingen in stage motion is hun dada. Tegenwoordig is het niet simpel om indruk te maken op het web. Geanimeerde websites doen dat nu net w&eacut… Lees verder over WIcreations | Esign
Lees verder over WIcreations | EsignCabosse Naturals: een website met sterke focus op SEO en content!
Sinds kort behoort Cabosse Naturals tot de Barry Callebaut group: een uniek merk dat zich toewijdt op het volledig benutten van de cacaovrucht. Waar niet enkel de bonen verwerkt worden tot onze geliefde chocolade, maar waar er van de resterende cacaovrucht ook frisse en heerlijke … Lees verder over Cabosse Naturals: een website met sterke focus op SEO en content!
Lees verder over Cabosse Naturals: een website met sterke focus op SEO en content!Drupal multisite marketing en e-commerce in food retail
Met zijn 1.300 medewerkers produceert Meat&More vlees, bereide maaltijden, broodjes en nog veel meer. Vanuit het logistieke centrum in Alter levert men aan de 180 winkelpunten van Buurtslagers en Bon'Ap. Uitdagingen De voornaamste uitdagingen die Calibrate moest invullen bestonden uit ee… Lees verder over Drupal multisite marketing en e-commerce in food retail
Lees verder over Drupal multisite marketing en e-commerce in food retailEen multi-inzetbare content hub
Voor MediaMarkt ontwikkelden we een blog die als content hub de brug slaat tussen de content en de producten in de webshop. De online content is daarbij netjes verweven met die van het offline magazine Mediazine. Journalisten van Mediazine schrijven hun artikels voor het gedrukte magazine in FeedEn… Lees verder over Een multi-inzetbare content hub
Lees verder over Een multi-inzetbare content hub68 websites in een klap
Voor de 68 vestigingen van het Volvo dealernetwerk in België en Luxemburg ontwikkelden we een gebruiksvriendelijke website-builder waar dealers snel met zowel eigen als centraal gestuurde content aan de slag kunnen. Het platform stelt dealerships in staat om geavanceerde features op een makkel… Lees verder over 68 websites in een klap
Lees verder over 68 websites in een klapE-learning op hoog niveau
Met het online leerplatform Sofia van Uitgeverij Acco maken docenten en andere lesgevers eenvoudig interactief studiemateriaal dat online geraadpleegd kan worden. Het klassieke leermodel van eenwegscommunicatie in het onderwijs (bijvoorbeeld een lesgevende docent die voor de klas staat) wordt door … Lees verder over E-learning op hoog niveau
Lees verder over E-learning op hoog niveauOnline ecosysteem waar leren centraal staat
Met Edfin lanceerde BZB-Fedafin een opleidingsplatform om de kennis van tussenpersonen in bank- en beleggingsdiensten naar een hoger niveau te tillen. Een uitgebreid aanbod van niet alleen klassikale opleidingen en examens, maar ook vormingen via e-learning. Edfin zocht een partner om een helder, i… Lees verder over Online ecosysteem waar leren centraal staat
Lees verder over Online ecosysteem waar leren centraal staatNieuwe employer branding versterkt het imago
De opening van de tweede behandelkliniek was het perfecte moment voor het Nederlandse U-center om zijn employer branding op punt te zetten en zo de beste medewerkers aan te trekken. Aangezien hoogopgeleide zorgprofessionals gewild en schaars zijn, zoch U-center een tweevoudige oplossing, een die op… Lees verder over Nieuwe employer branding versterkt het imago
Lees verder over Nieuwe employer branding versterkt het imagoVoka en Intracto scannen de digitale conditie van bedrijven
Ondernemingen hebben er alle belang bij om een duidelijk beeld te hebben van hun digitale conditie. Intracto ging aan de slag voor Voka en Deloitte Private om samen een Digitale Quick Scan op te zetten, zodat bedrijven zichzelf kunnen testen. Voka wou haar leden mee helpen situeren waar ze va… Lees verder over Voka en Intracto scannen de digitale conditie van bedrijven
Lees verder over Voka en Intracto scannen de digitale conditie van bedrijvenPositieve imagocampagne voor de vakbond
Om het negatieve stereotiep beeld van een vakbond te ontkrachten en nadruk te leggen op wat een positieve vakbond écht inhoudelijk te bieden heeft, schakelde ACLVB Intracto in om de ruimere waaier aan diensten in de kijker te plaatsen. Intracto bedacht en creëerde een multimedia, veelzi… Lees verder over Positieve imagocampagne voor de vakbond
Lees verder over Positieve imagocampagne voor de vakbondNieuwe merkidentiteit voor digitale hoogvliegers
Ad Ultima, Cayentis en Pylades vormen samen één nieuw bedrijf waar expertise samen komt, samen denkt en samen werkt met één doel: elkaar versterken en de digitale wereld voor zijn klanten te versnellen. Intracto gaf 9altitudes een naam, gezicht en bijzonder verhaal, met h… Lees verder over Nieuwe merkidentiteit voor digitale hoogvliegers
Lees verder over Nieuwe merkidentiteit voor digitale hoogvliegersOndernemers helpen starten met online verkopen
Tijdens de lockdown in het najaar van 2020, wilde Bol.com met enkele online initiatieven de lokale Belgische ondernemers een hart onder de riem steken. Het ging op zoek naar een manier om enerzijds winkeliers te helpen op een kwalitatieve manier aan online verkopen te doen en anderzijds klanten… Lees verder over Ondernemers helpen starten met online verkopen
Lees verder over Ondernemers helpen starten met online verkopenDigital agency Duo & UNU-CRIS: maak kennis met RIKS!
The United Nations University Institute on Comparative Regional Integration Studies, of UNU-CRIS, richt zich op het ontwikkelen van regionale en mondiale samenwerkingen door specifieke onderzoeksactiviteiten. Hun missie? Het delen van wetenschappelijke kennis om vrede en stabiliteit te handhaven en … Lees verder over Digital agency Duo & UNU-CRIS: maak kennis met RIKS!
Lees verder over Digital agency Duo & UNU-CRIS: maak kennis met RIKS!Digital agency Duo & Raversyde: moderne Drupal website met een compleet nieuwe look!
Vlakbij Oostende vinden we een werkelijk historisch pareltje: erfgoedsite Raversyde. In dit West-Vlaamse provinciedomein staan onder andere erfgoedbeleving en natuurontwikkeling- en behoud centraal. We zijn fier op onze jarenlange partnership met de Provincie West-Vlaanderen, en zijn dan ook in onze… Lees verder over Digital agency Duo & Raversyde: moderne Drupal website met een compleet nieuwe look!
Lees verder over Digital agency Duo & Raversyde: moderne Drupal website met een compleet nieuwe look!Vlaams-Brabantse Drupal 8: toegankelijk en gebruiksvriendelijk voor iedereen
De website van Vlaams-Brabant was aan vernieuwing toe. De navigatie en redactie vroegen een grondige herwerking. En onder de motorkap was een nieuw en performant WCM een absolute must. Het leek alsof ze in 2019 al door hadden dat digitalisering een absolute must zou zijn in 2020. Hun nieuwe platform… Lees verder over Vlaams-Brabantse Drupal 8: toegankelijk en gebruiksvriendelijk voor iedereen
Lees verder over Vlaams-Brabantse Drupal 8: toegankelijk en gebruiksvriendelijk voor iedereenDigital agency Duo & IBC: een geoptimaliseerde en geïntegreerde Magento webshop
Met een specialisatie in food colouring en eetbare decoraties, vormt IBC een onmisbaar onderdeel van de Barry Callebaut group. Met veel plezier verzorgde Duo de integratie van de IBC webshop in de overkoepelende website van Barry Callebaut. We konden het daarbij niet lat… Lees verder over Digital agency Duo & IBC: een geoptimaliseerde en geïntegreerde Magento webshop
Lees verder over Digital agency Duo & IBC: een geoptimaliseerde en geïntegreerde Magento webshop