SMI Barometer 2024
Arteveldehogeschool en Comeos brengen antwoorden dankzij gloednieuwe resultaten en kersverse inzichten uit de vijfde editie van de SMI-Barometer. Krijg de resultaten als eerste te zien tijdens een interactief netwerkevent op woensdag 15 mei 2024, inclusief:
- Inzicht in het socialemediagebruik van Belgische jongeren en volwassenen
- Adviezen en inzichten van TikTok zelf
- Tips van Junior Malela (Colruyt Group) om de resultaten om te zetten naar strategie
- Praktijkcases vanuit de retail
- Workshops en inspiratiesessies (over contentcreatie met AI, eyetracking, en meer)
>> Schrijf je in via de Artevelde website
Deelnameprijs: €150€20 korting voor alumni van de Arteveldehogeschool
Programma:
- 9u: onthaal
- 9u30: Welkomstwoord door Kristof Delhez (COMEOS) en Marijke De Veirman (Arteveldehogeschool)
- 9u40: Onderzoeksresultaten en Q&A
- 10u20: TikTok nieuwste cijfers en trends en een blik op de toekomst Sébastien Vandenbusshe (TikTok Belgium)
- 10u50 tot 11u10: pauze
- 11u10: praktijkcases uit de retail
-
12u10: social search in een toekomst zonder cookies (Junior Malela)
-
12u40 tot 14u: lunchpauze
-
14u tot 15u30: inspiratiesessies en workshops (over mediagebruik, AI voor contentcreatie, eye-tracking en meer)
- Is Gen Z onbereikbaar? – Caroline Baert & Charlotte Van Tuyckom
- Het mediagebruik van 55+’ers - Kristin Van Damme & Floor Denecker
- Short Form Content + AI - Reinout Roose
- Eyetracking – Mohammed Nasaj & Edward De Vooght
- Bedrijfspodcast maken: van strategie naar productie en distributie – Pieter Blomme
- Microsoft Co-Pilot – Jasper Wauters
- AI voor contentcreatie - Tim De Paepe
- Hoe boost je jouw low-budget en fondsenwervingscampagne – Peter Velaerts en Elke De Maeyer (case mucovereniging) + Sanne Holvoet (toelichting op basis van onderzoek)
- Influencermarketing & wetgeving (reclamewetten en tax) - Julie Kerckaert, Gauthier Vandenbossche & Tobias Van Royen
Inschrijven is verplicht en annuleren kan tot en met woensdag 1 mei 2024. Externen schrijven zich in via de knop "Inschrijven zonder account".