Over SMI Barometer 2024

SMI Barometer 2024

Is je TikTok strategie on point? Is de influencer squad gebrieft? Zijn die eerste reels al live? En vooral: werkt het? Wat is nu écht de impact van Influencer Marketing op jongeren en merken?
 

Arteveldehogeschool en Comeos brengen antwoorden dankzij gloednieuwe resultaten en kersverse inzichten uit de vijfde editie van de SMI-Barometer. Krijg de resultaten als eerste te zien tijdens een interactief netwerkevent op woensdag 15 mei 2024, inclusief:

  • Inzicht in het socialemediagebruik van Belgische jongeren en volwassenen
  • Adviezen en inzichten van TikTok zelf
  • Tips van Junior Malela (Colruyt Group) om de resultaten om te zetten naar strategie
  • Praktijkcases vanuit de retail
  • Workshops en inspiratiesessies (over contentcreatie met AI, eyetracking, en meer) 

>> Schrijf je in via de Artevelde website

Deelnameprijs: €150
€20 korting voor alumni van de Arteveldehogeschool 

Programma:

  • 9u: onthaal
  • 9u30: Welkomstwoord door Kristof Delhez (COMEOS) en Marijke De Veirman (Arteveldehogeschool)
  • 9u40: Onderzoeksresultaten en Q&A
  • 10u20: TikTok nieuwste cijfers en trends en een blik op de toekomst Sébastien Vandenbusshe (TikTok Belgium)
  • 10u50 tot 11u10: pauze
  • 11u10: praktijkcases uit de retail
  • 12u10: social search in een toekomst zonder cookies (Junior Malela)

  • 12u40 tot 14u: lunchpauze

  • 14u tot 15u30: inspiratiesessies en workshops (over mediagebruik, AI voor contentcreatie, eye-tracking en meer)

    • Is Gen Z onbereikbaar? – Caroline Baert & Charlotte Van Tuyckom 
    • Het mediagebruik van 55+’ers - Kristin Van Damme & Floor Denecker 
    • Short Form Content + AI - Reinout Roose 
    • Eyetracking – Mohammed Nasaj & Edward De Vooght 
    • Bedrijfspodcast maken: van strategie naar productie en distributie – Pieter Blomme
    • Microsoft Co-Pilot – Jasper Wauters
    • AI voor contentcreatie - Tim De Paepe
    • Hoe boost je jouw low-budget en fondsenwervingscampagne – Peter Velaerts en Elke De Maeyer (case mucovereniging) + Sanne Holvoet (toelichting op basis van onderzoek)
    • Influencermarketing & wetgeving (reclamewetten en tax) - Julie Kerckaert, Gauthier Vandenbossche & Tobias Van Royen

Inschrijven is verplicht en annuleren kan tot en met woensdag 1 mei 2024. Externen schrijven zich in via de knop "Inschrijven zonder account".

Website created and supported by Starring Jane & Procurios
Sluiten