
130 jaar Club Brugge vieren met een interactieve AR experience | Bits of Love
In samenwerking met Club Brugge en Yondr, is de 'We AR Bruges' campagne een leuke en interactieve manier om Brugge te ontdekken en terug te blikken op 130 jaar Club Brugge geschiedenis. Om 130 spannende jaren aan Club Brugge geschiedenis naar behoren te koppelen aan de geschiedenis van Brugge, wa… Lees verder over 130 jaar Club Brugge vieren met een interactieve AR experience | Bits of Love
Lees verder over 130 jaar Club Brugge vieren met een interactieve AR experience | Bits of Love
Unieke Instagram-filter zorgt voor interactie
Door de beperkte toegankelijkheid van de fysieke winkels omwille van corona, werd Instagram het inspiratiekanaal bij uitstek voor de feestdagen van 2020. Daarom ontwikkelden we voor CASA een unieke Augmented Reality (AR)-filter die inspeelde op nieuwe trends, user-generated content aanmoedigde en ee… Lees verder over Unieke Instagram-filter zorgt voor interactie
Lees verder over Unieke Instagram-filter zorgt voor interactie