
Meer donaties voor MS-Liga Vlaanderen
De samenwerking Met een sterke mix van SEO, Google Ads en een sterke socialemediastrategie kan MS-Liga rekenen op een consistente stroom aan donaties. Over MS-Liga Vlaanderen Al veertig jaar zet MS-Liga Vlaanderen zich in om het leven van personen met Multiple Sclerose, hun familieleden en omgevi… Lees verder over Meer donaties voor MS-Liga Vlaanderen
Lees verder over Meer donaties voor MS-Liga Vlaanderen
Duo & F-Projects
Met reeds jaren ervaring op de teller is F-Projects, onderdeel van FAAC Benelux, dé partner bij uitstek voor het plaatsen en onderhouden van allerlei automatische toegangsoplossingen, voor zowel commerciële als publieke doeleinden. Om hun digitale aanwezigheid naar een hoger niveau te ti… Lees verder over Duo & F-Projects
Lees verder over Duo & F-Projects
Duo & Keolis
Keolis is meer dan alleen een vervoersmaatschappij. Om toekomstige mobiliteitsconcepten optimaal aan te passen aan de noden van de gebruikers, is er nood aan data. Voor Keolis ontwikkelden we daarom KeoCount: een applicatie waarmee anonieme informatie over passagiers vergaard wordt, dat tot betere i… Lees verder over Duo & Keolis
Lees verder over Duo & Keolis
Open Up Media steekt rekruteringsbedrijf Target in nieuw jasje
Het Antwerps creatief bureau Open Up Media zorgde voor een nieuwe, frisse wind bij het rekruteringsbedrijf Target Recruitment uit Mechelen. Target Recruitment en Teknik Recruitment werden in de zomer van 2020 onderdeel van de Elmos Group. Na een integratieperiode stond een rebranding op de planning… Lees verder over Open Up Media steekt rekruteringsbedrijf Target in nieuw jasje
Lees verder over Open Up Media steekt rekruteringsbedrijf Target in nieuw jasje
Duo & ZOUTMAN: Digitaal platform
Wie zout zegt, zegt ZOUTMAN. Hét referentiepunt als het gaat over hoogstaand zeezout. Deze internationale verdeler verscheept jaarlijks tot 450.000 ton kwalitatief zeezout naar meer dan 60 landen wereldwijd. Wij zijn dan ook in onze nopjes om hen te voorzien van een gloednieuwe website, die h… Lees verder over Duo & ZOUTMAN: Digitaal platform
Lees verder over Duo & ZOUTMAN: Digitaal platform
Korazon & Lucide: webshop B2C en B2B, klantenportaal, bestelplatform met dropshipment
Het project Het webplatform is het hart van de digitalisering van de marketing en de verkoop bij Lucide, verkoop naar verschillende doelgroepen zowel B2C als B2B. Lucide Lucide is een Belgisch familiebedrijf en ontwikkelt decoratieve verlichting voor binnen en buiten. Met een doordachte collectie… Lees verder over Korazon & Lucide: webshop B2C en B2B, klantenportaal, bestelplatform met dropshipment
Lees verder over Korazon & Lucide: webshop B2C en B2B, klantenportaal, bestelplatform met dropshipment
MonkeyProof x Carebytes: een merk van a tot z opgebouwd en uitgewerkt
Carebytes, de life sciences entiteit van MonkeyProof, focust zich op digitale oplossingen voor de gezondheidszorg waaronder tools voor onder andere OTC sales. Carebytes ontwikkelt digitale oplossingen om de efficiëntie te verhogen en zorgverleners en patiënten te ontzorgen. Ons doe… Lees verder over MonkeyProof x Carebytes: een merk van a tot z opgebouwd en uitgewerkt
Lees verder over MonkeyProof x Carebytes: een merk van a tot z opgebouwd en uitgewerkt
Bewuste studiekeuzes maken met SIMON! | Bits of Love
SIMON is een tool van de Universiteit Gent die middelbare studenten helpt om verantwoorde beslissingen te maken over hun pad in het hoger onderwijs. Elk jaar kunnen laatstejaarsstudenten van het middelbaar deze test doen om te beoordelen welke opleidingen en diploma's het beste aansluiten bij hu… Lees verder over Bewuste studiekeuzes maken met SIMON! | Bits of Love
Lees verder over Bewuste studiekeuzes maken met SIMON! | Bits of Love
Fonemi – Taalverwerving op maat voor Vlaamse kleuters | Bits of Love
Fonemi is een educatief spel door Bits of Love en de Hogeschool VIVES die het fonemisch bewustzijn van Vlaamse kleuters versterkt op basis van hun individuele vaardigheidsniveaus. Fonemi is in 2019 gestart als een PWO-project (Praktijkgericht Wetenschappelijk Onderzoek) door 4 docenten kleuterond… Lees verder over Fonemi – Taalverwerving op maat voor Vlaamse kleuters | Bits of Love
Lees verder over Fonemi – Taalverwerving op maat voor Vlaamse kleuters | Bits of Love
WIcreations | Esign
We missed you, live events! Dat moet WIcreations gedacht hebben toen ze met het idee kwamen voor een nieuwe website. Innoverende, duurzame en complete oplossingen in stage motion is hun dada. Tegenwoordig is het niet simpel om indruk te maken op het web. Geanimeerde websites doen dat nu net w&eacut… Lees verder over WIcreations | Esign
Lees verder over WIcreations | Esign
Cabosse Naturals: een website met sterke focus op SEO en content!
Sinds kort behoort Cabosse Naturals tot de Barry Callebaut group: een uniek merk dat zich toewijdt op het volledig benutten van de cacaovrucht. Waar niet enkel de bonen verwerkt worden tot onze geliefde chocolade, maar waar er van de resterende cacaovrucht ook frisse en heerlijke … Lees verder over Cabosse Naturals: een website met sterke focus op SEO en content!
Lees verder over Cabosse Naturals: een website met sterke focus op SEO en content!
Drupal multisite marketing en e-commerce in food retail
Met zijn 1.300 medewerkers produceert Meat&More vlees, bereide maaltijden, broodjes en nog veel meer. Vanuit het logistieke centrum in Alter levert men aan de 180 winkelpunten van Buurtslagers en Bon'Ap. Uitdagingen De voornaamste uitdagingen die Calibrate moest invullen bestonden uit ee… Lees verder over Drupal multisite marketing en e-commerce in food retail
Lees verder over Drupal multisite marketing en e-commerce in food retail
Een multi-inzetbare content hub
Voor MediaMarkt ontwikkelden we een blog die als content hub de brug slaat tussen de content en de producten in de webshop. De online content is daarbij netjes verweven met die van het offline magazine Mediazine. Journalisten van Mediazine schrijven hun artikels voor het gedrukte magazine in FeedEn… Lees verder over Een multi-inzetbare content hub
Lees verder over Een multi-inzetbare content hub
68 websites in een klap
Voor de 68 vestigingen van het Volvo dealernetwerk in België en Luxemburg ontwikkelden we een gebruiksvriendelijke website-builder waar dealers snel met zowel eigen als centraal gestuurde content aan de slag kunnen. Het platform stelt dealerships in staat om geavanceerde features op een makkel… Lees verder over 68 websites in een klap
Lees verder over 68 websites in een klap
E-learning op hoog niveau
Met het online leerplatform Sofia van Uitgeverij Acco maken docenten en andere lesgevers eenvoudig interactief studiemateriaal dat online geraadpleegd kan worden. Het klassieke leermodel van eenwegscommunicatie in het onderwijs (bijvoorbeeld een lesgevende docent die voor de klas staat) wordt door … Lees verder over E-learning op hoog niveau
Lees verder over E-learning op hoog niveau
Online ecosysteem waar leren centraal staat
Met Edfin lanceerde BZB-Fedafin een opleidingsplatform om de kennis van tussenpersonen in bank- en beleggingsdiensten naar een hoger niveau te tillen. Een uitgebreid aanbod van niet alleen klassikale opleidingen en examens, maar ook vormingen via e-learning. Edfin zocht een partner om een helder, i… Lees verder over Online ecosysteem waar leren centraal staat
Lees verder over Online ecosysteem waar leren centraal staat
Nieuwe employer branding versterkt het imago
De opening van de tweede behandelkliniek was het perfecte moment voor het Nederlandse U-center om zijn employer branding op punt te zetten en zo de beste medewerkers aan te trekken. Aangezien hoogopgeleide zorgprofessionals gewild en schaars zijn, zoch U-center een tweevoudige oplossing, een die op… Lees verder over Nieuwe employer branding versterkt het imago
Lees verder over Nieuwe employer branding versterkt het imago
Voka en Intracto scannen de digitale conditie van bedrijven
Ondernemingen hebben er alle belang bij om een duidelijk beeld te hebben van hun digitale conditie. Intracto ging aan de slag voor Voka en Deloitte Private om samen een Digitale Quick Scan op te zetten, zodat bedrijven zichzelf kunnen testen. Voka wou haar leden mee helpen situeren waar ze va… Lees verder over Voka en Intracto scannen de digitale conditie van bedrijven
Lees verder over Voka en Intracto scannen de digitale conditie van bedrijven
Positieve imagocampagne voor de vakbond
Om het negatieve stereotiep beeld van een vakbond te ontkrachten en nadruk te leggen op wat een positieve vakbond écht inhoudelijk te bieden heeft, schakelde ACLVB Intracto in om de ruimere waaier aan diensten in de kijker te plaatsen. Intracto bedacht en creëerde een multimedia, veelzi… Lees verder over Positieve imagocampagne voor de vakbond
Lees verder over Positieve imagocampagne voor de vakbond
Nieuwe merkidentiteit voor digitale hoogvliegers
Ad Ultima, Cayentis en Pylades vormen samen één nieuw bedrijf waar expertise samen komt, samen denkt en samen werkt met één doel: elkaar versterken en de digitale wereld voor zijn klanten te versnellen. Intracto gaf 9altitudes een naam, gezicht en bijzonder verhaal, met h… Lees verder over Nieuwe merkidentiteit voor digitale hoogvliegers
Lees verder over Nieuwe merkidentiteit voor digitale hoogvliegers