Digital Champs Cases
Deals! van Colruyt Group | Esign
Ga je al eens graag naar de supermarkt om de beste deals te scoren? We begrijpen je volledig… Het online promoplatform Deals! Van Colruyt Group is nog beter, want je hoeft er je zetel niet voor uit. De promo’s worden gewoon bij jou thuis geleverd. Onze developers bouwden Deals!… Lees verder over Deals! van Colruyt Group | Esign
Lees verder over Deals! van Colruyt Group | EsignUmbrosa, unique shade design made in Belgium | Esign
Wat als je online producten wil verkopen waarbij de klant kan kiezen om het product helemaal naar zijn/haar hand te zetten? Dan klop je aan bij Esign en leg je exact uit hoe ver je wil gaan in die personalisatie. Het verhaal van Umbrosa in een nutshell. Onze developers en designers ontwikkelden een … Lees verder over Umbrosa, unique shade design made in Belgium | Esign
Lees verder over Umbrosa, unique shade design made in Belgium | EsignVlees besteld in 1, 2, 3 | Esign
Wie ooit het vlees at van Dierendonck, weet dat het niet zomaar vlees is. Er kruipt enorm veel passie, tijd en ambacht in. Een webshop en marketing die de waarden van Dierendonck uitdragen, kon dus niet uitblijven. Esign bracht met een fraaie webshop en doordachte marketing het gerijpte vlees tot aa… Lees verder over Vlees besteld in 1, 2, 3 | Esign
Lees verder over Vlees besteld in 1, 2, 3 | EsignCabosse Naturals: een website met sterke focus op SEO en content!
Sinds kort behoort Cabosse Naturals tot de Barry Callebaut group: een uniek merk dat zich toewijdt op het volledig benutten van de cacaovrucht. Waar niet enkel de bonen verwerkt worden tot onze geliefde chocolade, maar waar er van de resterende cacaovrucht ook frisse en heerlijke … Lees verder over Cabosse Naturals: een website met sterke focus op SEO en content!
Lees verder over Cabosse Naturals: een website met sterke focus op SEO en content!Website voor voetbalclub RSCA
Voetbalclub Royal Sporting Club Anderlecht, kortweg RSCA, is de onbedreigde Belgische recordkampioen met 34 landstitels op hun palmares. Ook op het internationale toneel is paars-wit al decennialang een vaste waarde. "Onze oude website voldeed niet meer aan wat er verwacht kan worden van een Belgis… Lees verder over Website voor voetbalclub RSCA
Lees verder over Website voor voetbalclub RSCADrupal multisite marketing en e-commerce in food retail
Met zijn 1.300 medewerkers produceert Meat&More vlees, bereide maaltijden, broodjes en nog veel meer. Vanuit het logistieke centrum in Alter levert men aan de 180 winkelpunten van Buurtslagers en Bon'Ap. Uitdagingen De voornaamste uitdagingen die Calibrate moest invullen bestonden uit ee… Lees verder over Drupal multisite marketing en e-commerce in food retail
Lees verder over Drupal multisite marketing en e-commerce in food retailLaunch van CRU Webshop | Esign
Dat ze bij CRU tevreden zijn met het resultaat van hun webshop, staat vast. Ze noemen het zelfs een mijlpaal, en ook wij zijn erg trots op het resultaat dat we afleverden voor CRU. Dankzij de front- en backend developers van Esign kan je op de webshop van CRU alles makkelijk terugvinden voor jouw fe… Lees verder over Launch van CRU Webshop | Esign
Lees verder over Launch van CRU Webshop | EsignNieuwe website voor Maria Middelares | Esign
Als innovatief ziekenhuis was AZ Maria Middelares op zoek naar een moderne en makkelijk aanpasbare website. Zoals bewegwijzering erg belangrijk is in een ziekenhuis, werden ook elke navigatiebar en button weloverwogen geplaatst. Website bouwen vanaf nul Met meer dan 1850 medewerkers streeft het AZ… Lees verder over Nieuwe website voor Maria Middelares | Esign
Lees verder over Nieuwe website voor Maria Middelares | EsignEen multi-inzetbare content hub
Voor MediaMarkt ontwikkelden we een blog die als content hub de brug slaat tussen de content en de producten in de webshop. De online content is daarbij netjes verweven met die van het offline magazine Mediazine. Journalisten van Mediazine schrijven hun artikels voor het gedrukte magazine in FeedEn… Lees verder over Een multi-inzetbare content hub
Lees verder over Een multi-inzetbare content hub68 websites in een klap
Voor de 68 vestigingen van het Volvo dealernetwerk in België en Luxemburg ontwikkelden we een gebruiksvriendelijke website-builder waar dealers snel met zowel eigen als centraal gestuurde content aan de slag kunnen. Het platform stelt dealerships in staat om geavanceerde features op een makkel… Lees verder over 68 websites in een klap
Lees verder over 68 websites in een klapE-learning op hoog niveau
Met het online leerplatform Sofia van Uitgeverij Acco maken docenten en andere lesgevers eenvoudig interactief studiemateriaal dat online geraadpleegd kan worden. Het klassieke leermodel van eenwegscommunicatie in het onderwijs (bijvoorbeeld een lesgevende docent die voor de klas staat) wordt door … Lees verder over E-learning op hoog niveau
Lees verder over E-learning op hoog niveauVan informatieoverload naar gerichte dienstverlening
Vraag een willekeurige voorbijganger op straat wat hij zoekt op de website van zijn gemeente, en 9 van de 10 begint over het aanvragen van een paspoort of rijbewijs. Blogposts van de wethouder en foto's van de toeristische hoogtepunten staan bijna nooit op het verlanglijstje van de burger. Toch zij… Lees verder over Van informatieoverload naar gerichte dienstverlening
Lees verder over Van informatieoverload naar gerichte dienstverleningUnieke Instagram-filter zorgt voor interactie
Door de beperkte toegankelijkheid van de fysieke winkels omwille van corona, werd Instagram het inspiratiekanaal bij uitstek voor de feestdagen van 2020. Daarom ontwikkelden we voor CASA een unieke Augmented Reality (AR)-filter die inspeelde op nieuwe trends, user-generated content aanmoedigde en ee… Lees verder over Unieke Instagram-filter zorgt voor interactie
Lees verder over Unieke Instagram-filter zorgt voor interactieEen webshop voor auto's
Auto’s. Er zijn weinig producten met een hogere betrokkenheid. Logisch dus dat de oriëntatiefase zo lang in beslag neemt. En dat gebeurt hoofdzakelijk online. Ja, de dealer en de proefrit zullen voorlopig nog wel even blijven, maar digitaal wordt steeds relevanter. Logisch dus d… Lees verder over Een webshop voor auto's
Lees verder over Een webshop voor auto'sOnline ecosysteem waar leren centraal staat
Met Edfin lanceerde BZB-Fedafin een opleidingsplatform om de kennis van tussenpersonen in bank- en beleggingsdiensten naar een hoger niveau te tillen. Een uitgebreid aanbod van niet alleen klassikale opleidingen en examens, maar ook vormingen via e-learning. Edfin zocht een partner om een helder, i… Lees verder over Online ecosysteem waar leren centraal staat
Lees verder over Online ecosysteem waar leren centraal staatNieuwe employer branding versterkt het imago
De opening van de tweede behandelkliniek was het perfecte moment voor het Nederlandse U-center om zijn employer branding op punt te zetten en zo de beste medewerkers aan te trekken. Aangezien hoogopgeleide zorgprofessionals gewild en schaars zijn, zoch U-center een tweevoudige oplossing, een die op… Lees verder over Nieuwe employer branding versterkt het imago
Lees verder over Nieuwe employer branding versterkt het imagoVrt-programma laat de verkoop van pastinaak enorm stijgen met Facebookcampagne
In de driedelige docureeks ‘Facebook en ik’ ging VRT-journalist Tim Verheyden op zoek naar de impact van social media en wou hij op een verrassend eenvoudige manier de Vlamingen confronteren met de invloed van Facebook op hun consumptiegedrag. Samen met het Intracto-team werd een zeer ge… Lees verder over Vrt-programma laat de verkoop van pastinaak enorm stijgen met Facebookcampagne
Lees verder over Vrt-programma laat de verkoop van pastinaak enorm stijgen met FacebookcampagneVoka en Intracto scannen de digitale conditie van bedrijven
Ondernemingen hebben er alle belang bij om een duidelijk beeld te hebben van hun digitale conditie. Intracto ging aan de slag voor Voka en Deloitte Private om samen een Digitale Quick Scan op te zetten, zodat bedrijven zichzelf kunnen testen. Voka wou haar leden mee helpen situeren waar ze va… Lees verder over Voka en Intracto scannen de digitale conditie van bedrijven
Lees verder over Voka en Intracto scannen de digitale conditie van bedrijvenPositieve imagocampagne voor de vakbond
Om het negatieve stereotiep beeld van een vakbond te ontkrachten en nadruk te leggen op wat een positieve vakbond écht inhoudelijk te bieden heeft, schakelde ACLVB Intracto in om de ruimere waaier aan diensten in de kijker te plaatsen. Intracto bedacht en creëerde een multimedia, veelzi… Lees verder over Positieve imagocampagne voor de vakbond
Lees verder over Positieve imagocampagne voor de vakbondNieuwe merkidentiteit voor digitale hoogvliegers
Ad Ultima, Cayentis en Pylades vormen samen één nieuw bedrijf waar expertise samen komt, samen denkt en samen werkt met één doel: elkaar versterken en de digitale wereld voor zijn klanten te versnellen. Intracto gaf 9altitudes een naam, gezicht en bijzonder verhaal, met h… Lees verder over Nieuwe merkidentiteit voor digitale hoogvliegers
Lees verder over Nieuwe merkidentiteit voor digitale hoogvliegers