SALT zet online in op beweging.

SKINN BRANDING AGENCY avatar
12 september, 10:45 in Digital Champs Cases

SALT zet online in op beweging.

SALT bevestigt haar positie als pionier en zet in op motion met nieuwe website.

SALT staat voor premium design en architectuur, daarom creëerden we 6 jaar geleden een even high end en verfijnde merkidentiteit voor deze trendsetter binnen de projectontwikkeling in Knokke-Heist. We vonden elkaar in een gedeelde passie voor eenvoud en schoonheid. We beschouwen SALT dan ook nog steeds als een van onze signature SKINN brandings.

Net zoals ze bij SALT graag grenzen verleggen bij elk nieuw project, doen we dat bij SKINN ook. Een slim merk is wendbaar binnen deze veranderende tijden, dat is hoe wij het zien. Een sterke branding opleveren is de eerste stap, vinger aan de pols houden en de verschillende touchpoints mee laten evolueren met de tijd is de volgende. Een website van 5 jaar oud is zonder twijfel aan optimalisatie toe, het was daarom tijd voor een update van de front- en back-end.

SALT bouwt actief mee aan het volgende hoofdstuk van Knokke-Heist. Bij een next level Knokke-Heist hoort dan ook een Salt 2.0 . Hun premium uitstraling, vraagt om een premium website. In hun zoektocht naar perfectie investeerde SALT in hyperrealistische motion renders van de projecten. De hoofdrol wordt gespeeld door de Heldentoren, een project dat van SALT en haar bezieler, Bjorn Christiaens, de pionier van de verandering maakt in Knokke-Heist. Het intuïtieve design van de originele website werd behouden, maar de motion renders zijn de nieuwe heroes van de website. Deze strategie werd ook geoptimaliseerd voor de mobiele ervaring. Details make the design. SALT kijkt met deze website optimalisatie samen met SKINN richting de toekomst.

Ontdek hier de volledige SALT case en ontdek de nieuwe website:

SALT-PROJECTS.BE →

0 reacties

Terug naar zoekresultaten
Website created and supported by Starring Jane & Procurios
Sluiten