- Digital Champs Cases
- Vrt-programma laat de verkoop van pastinaak enorm stijgen met…
Vrt-programma laat de verkoop van pastinaak enorm stijgen met Facebookcampagne
In de driedelige docureeks ‘Facebook en ik’ ging VRT-journalist Tim Verheyden op zoek naar de impact van social media en wou hij op een verrassend eenvoudige manier de Vlamingen confronteren met de invloed van Facebook op hun consumptiegedrag. Samen met het Intracto-team werd een zeer gerichte strategie opgezet om de verkoop van pastinaak in Eeklo te bevorderen.
Intracto koos ervoor om in haar strategie voor iets dagdagelijks te gaan. Het team zette een lokale Facebookcampagne op rond de consumptie van pastinaak in Eeklo. Er werd een blog opgestart 'Koken met Eva' die alerlei pastinaakrecepter promootte.
Benieuwd naar het resultaat? Bekijk de volledige case: https://www.intracto.com/nl-be/cases/vrt-programma-doet-met-een-zeer-gerichte-facecookcampagne-436-meer-pastinaak-kopen
0 reacties