Zoekresultaten
Klantgericht platform voor Liberale Mutualiteit
Een krachtige website gericht op de digitale ervaring van hun bezoekers. We zorgden ervoor dat hun content creators de touwtjes in eigen handen hebben. UitdagingAlle regionale websites bundelen in één krachtig en gebruiksvriendelijk platform uit bezoekersstandpunt, waarbij duplicated … Lees verder over Klantgericht platform voor Liberale Mutualiteit
Lees verder over Klantgericht platform voor Liberale MutualiteitWinston is de eerste in zijn soort
Een disruptief concept om de wereld van de advocatuur te democratiseren? Daar zetten we bij SKINN met plezier onze schouders onder.Winston is de eerste in zijn soort. Online juridisch advies tegen transparante en op voorhand afgesproken prijzen. Vernieuwend, fris, laagdrempelig en democratisch. Zo b… Lees verder over Winston is de eerste in zijn soort
Lees verder over Winston is de eerste in zijn soortOpen Up Media steekt rekruteringsbedrijf Target in nieuw jasje
Het Antwerps creatief bureau Open Up Media zorgde voor een nieuwe, frisse wind bij het rekruteringsbedrijf Target Recruitment uit Mechelen. Target Recruitment en Teknik Recruitment werden in de zomer van 2020 onderdeel van de Elmos Group. Na een integratieperiode stond een rebranding op de planning… Lees verder over Open Up Media steekt rekruteringsbedrijf Target in nieuw jasje
Lees verder over Open Up Media steekt rekruteringsbedrijf Target in nieuw jasjeStudenten Toegepaste Informatica (EhB) ontwerpen de waterzuivering i.s.m. Aquafin
De eerstejaarsstudenten Toegepaste Informatica van de Erasmushogeschool Brussel werkten samen met Aquafin een business case uit. Al hun kennis rond nieuwe innovaties zoals A.I., IoT, robotica enz werd ingezet om de waterzuivering van de toekomst uit te werken. De case kan bekeken worden via de link… Lees verder over Studenten Toegepaste Informatica (EhB) ontwerpen de waterzuivering i.s.m. Aquafin
Lees verder over Studenten Toegepaste Informatica (EhB) ontwerpen de waterzuivering i.s.m. AquafinKorazon & Lucide: webshop B2C en B2B, klantenportaal, bestelplatform met dropshipment
Het project Het webplatform is het hart van de digitalisering van de marketing en de verkoop bij Lucide, verkoop naar verschillende doelgroepen zowel B2C als B2B. Lucide Lucide is een Belgisch familiebedrijf en ontwikkelt decoratieve verlichting voor binnen en buiten. Met een doordachte collectie… Lees verder over Korazon & Lucide: webshop B2C en B2B, klantenportaal, bestelplatform met dropshipment
Lees verder over Korazon & Lucide: webshop B2C en B2B, klantenportaal, bestelplatform met dropshipmentKorazon & WVI: Webplatform voor registratie en verwerking van thermoscans
Het project Het webplatform automatiseert de registratie van thermoscans uitgevoerd door een speciaal uitgeruste wagen. De verdere opvolging van de dossiers verloopt digitaal via het platform. WVI WVI is de West-Vlaamse Intercommunale en verenigt 54 gemeenten. De focus ligt op het realisere… Lees verder over Korazon & WVI: Webplatform voor registratie en verwerking van thermoscans
Lees verder over Korazon & WVI: Webplatform voor registratie en verwerking van thermoscansStudio 100 GO - Een gepersonaliseerde beleving voor kinder entertainment | Bits of Love
De Studio 100 GO app is een entertainmenthub voor kinderen van 0 tot 12 jaar met series, films, muziek, boeken en games van iconische Studio 100-merken zoals Bumba, K3, Samson en Gert, Piet Piraat, De Nachtwacht, ... . Aangezien de app gemaakt is voor kinderen tot 12 jaar, is het voor de eindgebr… Lees verder over Studio 100 GO - Een gepersonaliseerde beleving voor kinder entertainment | Bits of Love
Lees verder over Studio 100 GO - Een gepersonaliseerde beleving voor kinder entertainment | Bits of Love130 jaar Club Brugge vieren met een interactieve AR experience | Bits of Love
In samenwerking met Club Brugge en Yondr, is de 'We AR Bruges' campagne een leuke en interactieve manier om Brugge te ontdekken en terug te blikken op 130 jaar Club Brugge geschiedenis. Om 130 spannende jaren aan Club Brugge geschiedenis naar behoren te koppelen aan de geschiedenis van Brugge, wa… Lees verder over 130 jaar Club Brugge vieren met een interactieve AR experience | Bits of Love
Lees verder over 130 jaar Club Brugge vieren met een interactieve AR experience | Bits of LoveMonkeyProof x Carebytes: een merk van a tot z opgebouwd en uitgewerkt
Carebytes, de life sciences entiteit van MonkeyProof, focust zich op digitale oplossingen voor de gezondheidszorg waaronder tools voor onder andere OTC sales. Carebytes ontwikkelt digitale oplossingen om de efficiëntie te verhogen en zorgverleners en patiënten te ontzorgen. Ons doe… Lees verder over MonkeyProof x Carebytes: een merk van a tot z opgebouwd en uitgewerkt
Lees verder over MonkeyProof x Carebytes: een merk van a tot z opgebouwd en uitgewerktMonkeyProof x Murprotec: waardevolle leads dankzij succesvolle online strategie
Murprotec is dé vochtbestrijder in België en Europa. Ze zijn in maar liefst 8 landen actief en hebben meer dan 12.000 werven per jaar. Al ruim 65 jaar staan ze garant voor definitieve vochtbehandelingen. Hun digitale marketing en websites vertrouwen ze toe aan MonkeyProof. Ons doel? Dig… Lees verder over MonkeyProof x Murprotec: waardevolle leads dankzij succesvolle online strategie
Lees verder over MonkeyProof x Murprotec: waardevolle leads dankzij succesvolle online strategieBewuste studiekeuzes maken met SIMON! | Bits of Love
SIMON is een tool van de Universiteit Gent die middelbare studenten helpt om verantwoorde beslissingen te maken over hun pad in het hoger onderwijs. Elk jaar kunnen laatstejaarsstudenten van het middelbaar deze test doen om te beoordelen welke opleidingen en diploma's het beste aansluiten bij hu… Lees verder over Bewuste studiekeuzes maken met SIMON! | Bits of Love
Lees verder over Bewuste studiekeuzes maken met SIMON! | Bits of LoveFonemi – Taalverwerving op maat voor Vlaamse kleuters | Bits of Love
Fonemi is een educatief spel door Bits of Love en de Hogeschool VIVES die het fonemisch bewustzijn van Vlaamse kleuters versterkt op basis van hun individuele vaardigheidsniveaus. Fonemi is in 2019 gestart als een PWO-project (Praktijkgericht Wetenschappelijk Onderzoek) door 4 docenten kleuterond… Lees verder over Fonemi – Taalverwerving op maat voor Vlaamse kleuters | Bits of Love
Lees verder over Fonemi – Taalverwerving op maat voor Vlaamse kleuters | Bits of LoveDigital agency Duo & Croky: een appetijtelijke website voor Croky!
De naam Croky doet iedereen watertanden en zorgt voor een instant verlangen naar heerlijke chips. Croky is een Belgisch merk van aardappel- en tortillachips, en is in handen van het familiebedrijf Roger & Roger te Moeskroen. Croky is vooral bekend door zijn intense smaken, krokante chips en vrol… Lees verder over Digital agency Duo & Croky: een appetijtelijke website voor Croky!
Lees verder over Digital agency Duo & Croky: een appetijtelijke website voor Croky!Deals! van Colruyt Group | Esign
Ga je al eens graag naar de supermarkt om de beste deals te scoren? We begrijpen je volledig… Het online promoplatform Deals! Van Colruyt Group is nog beter, want je hoeft er je zetel niet voor uit. De promo’s worden gewoon bij jou thuis geleverd. Onze developers bouwden Deals!… Lees verder over Deals! van Colruyt Group | Esign
Lees verder over Deals! van Colruyt Group | EsignVlees besteld in 1, 2, 3 | Esign
Wie ooit het vlees at van Dierendonck, weet dat het niet zomaar vlees is. Er kruipt enorm veel passie, tijd en ambacht in. Een webshop en marketing die de waarden van Dierendonck uitdragen, kon dus niet uitblijven. Esign bracht met een fraaie webshop en doordachte marketing het gerijpte vlees tot aa… Lees verder over Vlees besteld in 1, 2, 3 | Esign
Lees verder over Vlees besteld in 1, 2, 3 | EsignCabosse Naturals: een website met sterke focus op SEO en content!
Sinds kort behoort Cabosse Naturals tot de Barry Callebaut group: een uniek merk dat zich toewijdt op het volledig benutten van de cacaovrucht. Waar niet enkel de bonen verwerkt worden tot onze geliefde chocolade, maar waar er van de resterende cacaovrucht ook frisse en heerlijke … Lees verder over Cabosse Naturals: een website met sterke focus op SEO en content!
Lees verder over Cabosse Naturals: een website met sterke focus op SEO en content!Drupal multisite marketing en e-commerce in food retail
Met zijn 1.300 medewerkers produceert Meat&More vlees, bereide maaltijden, broodjes en nog veel meer. Vanuit het logistieke centrum in Alter levert men aan de 180 winkelpunten van Buurtslagers en Bon'Ap. Uitdagingen De voornaamste uitdagingen die Calibrate moest invullen bestonden uit ee… Lees verder over Drupal multisite marketing en e-commerce in food retail
Lees verder over Drupal multisite marketing en e-commerce in food retailE-learning op hoog niveau
Met het online leerplatform Sofia van Uitgeverij Acco maken docenten en andere lesgevers eenvoudig interactief studiemateriaal dat online geraadpleegd kan worden. Het klassieke leermodel van eenwegscommunicatie in het onderwijs (bijvoorbeeld een lesgevende docent die voor de klas staat) wordt door … Lees verder over E-learning op hoog niveau
Lees verder over E-learning op hoog niveauOnline ecosysteem waar leren centraal staat
Met Edfin lanceerde BZB-Fedafin een opleidingsplatform om de kennis van tussenpersonen in bank- en beleggingsdiensten naar een hoger niveau te tillen. Een uitgebreid aanbod van niet alleen klassikale opleidingen en examens, maar ook vormingen via e-learning. Edfin zocht een partner om een helder, i… Lees verder over Online ecosysteem waar leren centraal staat
Lees verder over Online ecosysteem waar leren centraal staatinMusic Brands: centrale customer account
Of het nu gaat om muziekinstrumenten, DJ materiaal of audiosoftware, inMusic Brands biedt het aan bij één van zijn submerken. Een Magento audit, het verbeteren van de customer account en het centraliseren van hun klantdata; de perfecte opdracht voor PHPro! Wie is inMusic Brands? … Lees verder over inMusic Brands: centrale customer account
Lees verder over inMusic Brands: centrale customer account