Over Meetup: Lead generation voor kmo's in 2022

Meetup: Lead generation voor kmo's in 2022

MeetUp_mei2022_Newsletter_Placeholder_1056x320Als kmo zoek je naar de juiste mix tussen owned, earned en paid media om het aantal kwalitatieve leads te maximaliseren. Dat is een oefening die je continu moet bijsturen en waarbij je op hoogte moet zijn van nieuwe toepassingen en trends.

  • Hoe verhoog je de impact van je ad spend via zoekmachines?
  • Hoe genereer je meer leads via social?
  • Hoe hou je je lead generation inspanningen als bedrijf met een klein digitaal budget onder controle?

In deze online MeetUp op donderdag 5 mei van 13u30 tot 14u30 focust online advertising experte Lore van Besien op de belangrijkste evoluties voor paid advertising, terwijl social expert Mic Adam de trends in earned media uit de doeken doet. Tot slot gaat Bart van der Heijden, CTO van Sitee.io, dieper in hoe je je eigen kanalen kan beheren om je digitale efficiëntie te verhogen.

Deelnemen

Je deelname is gratis. De presentaties zijn in het Engels.

Past het je niet op dat moment?
Geen probleem! Schrijf je in als deelnemer en ontvang de link van de opname na de MeetUp. 

Over de sprekers

lore van besien.jpg

Lore van Besien is de oprichter en zaakvoerder van AdSpecialist. Zij was sinds 2007 Account Manager bij Google, op de afdeling AdWords in Dublin. Daar specialiseerde ze zich in Google AdWords en Google Analytics

Sinds 2010 werkt ze als consultant en trainer voor bedrijven, agentschappen en universiteiten. Ze werkte intensief mee aan Google projecten in de Benelux als Google Engage, Google Partner Academy, Digitaal Atelier, Digital Masters Academy. Als spreker was Lore te gast o.a. bij Wolters Kluwer, Solvay Business School, Google Analytics User Conference, Ugent, Karel De Grote hogeschool. Sinds 2016 doceert ze het vak ‘Digital Marketing’ en ‘Digital Masters Academy’ aan studenten marketing in Thomas More. Lore is eveneens trainer van het Google Digitaal Atelier.

Mic AdamMic Adam (Vanguard Leadership) helpt bedrijven om de kloof te dichten tussen ondernemen en sociale media door social selling en employee advocacy in te zetten met als doel het verhogen van de bedrijfsresultaten.

Mic beschikt over meer dan 35 jaar ervaring in sales & social media waaronder voor heel wat tech bedrijven.

bart van der heijden

Bart van der Heijden is de CTO van FCR Media Belgium en Sitee.io. In deze rol is Bart verantwoordelijk voor het Technology & Marketing departement.

Bart is een enorme fan van transformatie met een duidelijke target om de werking van het bedrijf én de woork/life balans van de medewerkers te verbeteren. Hij verdiepte zich in dit topic met een PhD aan de Vlerick Business School om via digitale transformatie en innovatie te komen tot een duurzaam competitief voordeel. 

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

Wist je dat je al vanaf € 75 lid kan worden van FeWeb?

Als lid neem je gratis deel aan deze MeetUp en geniet je van alle ledenvoordelen.

Website created and supported by Starring Jane & Procurios
Sluiten