Over Van businessplan naar strijdplan

Van businessplan naar strijdplan

Strijdplan_Newsletter_Placeholder_1056x320.png

Het is duidelijk dat de corona-crisis een grote economische impact met zich meebrengt. Hoopvolle prognoses worden ingewisseld voor confronterende tegenwind. Uit de FeWeb Corona Impact Barometer blijkt dat 60% minder omzet verwacht wordt. Vele zaakvoerders vrezen voor de toekomst van het bedrijf.

Het coronavirus heeft ons allemaal razendsnel in een nieuwe realiteit gekatapulteerd. Een realiteit die veel onzekerheid en uitdagingen meebrengt, maar tegelijk ook kansen & mogelijkheden. Bedrijven moeten deze realiteit aanvaarden en vechten voor wat ze waard zijn. En liefst zo snel mogelijk, want overwinnen doe je niet per ongeluk. Winnen doe je met een plan. Een strijdplan om specifiek te zijn.

Overwinnen doe je niet per ongeluk

We worden geconfronteerd met angst, chaos en complexiteit. Hoe zit het met de gezondheid en productiviteit van je medewerkers? Hoe zullen je klanten en prospecten reageren? Welke actie kan of moet je nemen? En wanneer doe je dat? Deze vragen beantwoorden zal heel wat energie, moed & doorzettingsvermogen vragen.

Een strijdplan helpt je gefocust en daadkrachtig beslissingen nemen op het juiste moment. Zonder paniekvoetbal te spelen of achter de feiten aan te hollen. Met een strijdplan ga je rationeel te werk en maak je slimmere beslissingen. Laat je niet verlammen door chaos en onzekerheid. 

Om ondernemers te helpen met het opstellen van hun strijdplan ontwikkelde Thomas Joos een praktische template. Ze bevat 6 cruciale elementen om krachtig te anticiperen en reageren in deze bijzondere tijden.

Een strijdplan ontwikkelt zichzelf jammer genoeg niet. Download de template en ga er mee aan de slag. Kan je een duw in de rug gebruiken? Schrijf je dan gratis in op onze webinar Van businessplan naar strijdplan op vrijdag 3 april van 10u tot 10u45

(FeWeb-leden nemen gratis deel. Niet-leden betalen een bijdrage van 75€ excl. BTW of word lid en neem gratis deel)

Over de docent
Thomas Joos was een van de eerste appontwikkelaars in ons land en ging al snel zijn eigen weg. Een eenmanszaak werd een internationaal bekroond designbureau: Little Miss Robot. Drie jaar geleden besloot hij een nieuw bedrijf op te richten: Hypernova. Vandaag helpt Thomas groeibedrijven met het verbeteren van hun interne werking. Zijn missie? Zoveel mogelijk mensen motiveren om het beste van zichzelf en anderen naar boven te halen.

Inschrijven

Sorry, de inschrijvingsperiode is voorbij.

Website created and supported by Starring Jane & Procurios
Sluiten