
Digital agency Duo & UNU-CRIS: maak kennis met RIKS!
The United Nations University Institute on Comparative Regional Integration Studies, of UNU-CRIS, richt zich op het ontwikkelen van regionale en mondiale samenwerkingen door specifieke onderzoeksactiviteiten. Hun missie? Het delen van wetenschappelijke kennis om vrede en stabiliteit te handhaven en … Lire plus about Digital agency Duo & UNU-CRIS: maak kennis met RIKS!
Lire plus about Digital agency Duo & UNU-CRIS: maak kennis met RIKS!
Corona kroniek: Quiztion
QUIZVRAAG: Wat doe je als onderneming wanneer de corona-maatregelen je met de rug tegen de muur zetten? Sommige sectoren kunnen geen kanten uit, andere vinden dan net weer de ruimte (en creativiteit) om zichzelf te herontdekken. In deze derde editie van de Corona Kronieken wordt onze vraag… Lire plus about Corona kroniek: Quiztion
Lire plus about Corona kroniek: QuiztionEen groene website oplossing voor CMS, e - commerce en LMS | Calibrate
Inverde is de opleidingstak van Natuurinvest, het eigen vermogen van het Agentschap voor Natuur en Bos. Ze is marktleider in Vlaanderen op het vlak van opleidingen over bos-, groen- en natuurbeheer. Ze verzorgt jaarlijks vele cursussen met alles wat daarbij komt kijken, waar… Lire plus about Een groene website oplossing voor CMS, e - commerce en LMS | Calibrate
Lire plus about Een groene website oplossing voor CMS, e - commerce en LMS | CalibrateSprintPlus helpt kinderen, jongeren en volwassenen met lees-, schrijf- en spellingsproblemen zoals dyslexie.
Wie is de klant? SprintPlus is een handig voorleesprogramma dat je helpt met lezen en schrijven. Door de aangename voorleesstem hoor je wat je schrijft en merk je sneller fouten op. SprintPlus werkt met een pdf-bestand, dus ook de digitale schoolboeken, kan je meteen o… Lire plus about SprintPlus helpt kinderen, jongeren en volwassenen met lees-, schrijf- en spellingsproblemen zoals dyslexie.
Lire plus about SprintPlus helpt kinderen, jongeren en volwassenen met lees-, schrijf- en spellingsproblemen zoals dyslexie.
Campaign of the Year 2019: Je construis mon avenir by Hungry Minds
Les métiers de la construction souffrent d’une mauvaise image, surtout auprès des jeunes. Constat ? De moins en moins de jeunes se forment et ces métiers souffrent d’un manque de main d’œuvre.Objectifs de la campagne attirer les jeunes (15-25 ans) dans… Lire plus about Campaign of the Year 2019: Je construis mon avenir by Hungry Minds
Lire plus about Campaign of the Year 2019: Je construis mon avenir by Hungry Minds