
Studenten Toegepaste Informatica (EhB) ontwerpen de waterzuivering i.s.m. Aquafin
De eerstejaarsstudenten Toegepaste Informatica van de Erasmushogeschool Brussel werkten samen met Aquafin een business case uit. Al hun kennis rond nieuwe innovaties zoals A.I., IoT, robotica enz werd ingezet om de waterzuivering van de toekomst uit te werken. De case kan bekeken worden via de link… Lire plus about Studenten Toegepaste Informatica (EhB) ontwerpen de waterzuivering i.s.m. Aquafin
Lire plus about Studenten Toegepaste Informatica (EhB) ontwerpen de waterzuivering i.s.m. Aquafin
CC Asse Online verrassen in het nieuwe cultuurseizoen - volta
Een nieuwe website voor een van onze oudste – sorry, trouwste – klanten? Daar springen we meteen voor. Want wat het cultuurcentrum van Asse al jaren doet met zijn programma, dat doet volta met plezier voor zijn website: fris, origineel en vernieuwend blijven. Dit was de derde keer dat h… Lire plus about CC Asse Online verrassen in het nieuwe cultuurseizoen - volta
Lire plus about CC Asse Online verrassen in het nieuwe cultuurseizoen - volta
Van afvalophaling voor stadsbewoners naar digitaal ondersteunde ecologie
IVAGO is verantwoordelijk voor de inzameling en verwerking van huisvuil en bedrijfsafval in de regio Gent. Uitdaging Een toekomstgericht afvalbeleid is de rode draad doorheen IVAGO’s missie. Om dat doel op een duurzame manier te bereiken, bleek een interne stroomlijning&… Lire plus about Van afvalophaling voor stadsbewoners naar digitaal ondersteunde ecologie
Lire plus about Van afvalophaling voor stadsbewoners naar digitaal ondersteunde ecologie
Digital first ledenorganisatie 3.0
De Landelijke Rijverenigingen vzw kampte met enkele klassieke businessvraagstukken die wel meer ledenverenigingen tegenkomen op hun pad naar digitalisering: Ledenwerving en retentieOm het even welke ledenvereniging leeft bij gratie van haar achterban. De LRV is een typische koepelorganisatie die … Lire plus about Digital first ledenorganisatie 3.0
Lire plus about Digital first ledenorganisatie 3.0
Campaign of the Year 2019: Je construis mon avenir by Hungry Minds
Les métiers de la construction souffrent d’une mauvaise image, surtout auprès des jeunes. Constat ? De moins en moins de jeunes se forment et ces métiers souffrent d’un manque de main d’œuvre.Objectifs de la campagne attirer les jeunes (15-25 ans) dans… Lire plus about Campaign of the Year 2019: Je construis mon avenir by Hungry Minds
Lire plus about Campaign of the Year 2019: Je construis mon avenir by Hungry Minds