Résultats de la recherche
MonkeyProof x Carebytes: een merk van a tot z opgebouwd en uitgewerkt
Carebytes, de life sciences entiteit van MonkeyProof, focust zich op digitale oplossingen voor de gezondheidszorg waaronder tools voor onder andere OTC sales. Carebytes ontwikkelt digitale oplossingen om de efficiëntie te verhogen en zorgverleners en patiënten te ontzorgen. Ons doe… Lire plus about MonkeyProof x Carebytes: een merk van a tot z opgebouwd en uitgewerkt
Lire plus about MonkeyProof x Carebytes: een merk van a tot z opgebouwd en uitgewerktBewuste studiekeuzes maken met SIMON! | Bits of Love
SIMON is een tool van de Universiteit Gent die middelbare studenten helpt om verantwoorde beslissingen te maken over hun pad in het hoger onderwijs. Elk jaar kunnen laatstejaarsstudenten van het middelbaar deze test doen om te beoordelen welke opleidingen en diploma's het beste aansluiten bij hu… Lire plus about Bewuste studiekeuzes maken met SIMON! | Bits of Love
Lire plus about Bewuste studiekeuzes maken met SIMON! | Bits of LoveFonemi – Taalverwerving op maat voor Vlaamse kleuters | Bits of Love
Fonemi is een educatief spel door Bits of Love en de Hogeschool VIVES die het fonemisch bewustzijn van Vlaamse kleuters versterkt op basis van hun individuele vaardigheidsniveaus. Fonemi is in 2019 gestart als een PWO-project (Praktijkgericht Wetenschappelijk Onderzoek) door 4 docenten kleuterond… Lire plus about Fonemi – Taalverwerving op maat voor Vlaamse kleuters | Bits of Love
Lire plus about Fonemi – Taalverwerving op maat voor Vlaamse kleuters | Bits of LoveDigital agency Duo & Raversyde: een gloednieuwe contentwebsite
Vlakbij Oostende vinden we een werkelijk historisch pareltje: erfgoedsite Raversyde. In dit West-Vlaamse provinciedomein staan onder andere erfgoedbeleving en natuurontwikkeling- en behoud centraal. We zijn fier op onze jarenlange partnership met de Provincie West-Vlaanderen… Lire plus about Digital agency Duo & Raversyde: een gloednieuwe contentwebsite
Lire plus about Digital agency Duo & Raversyde: een gloednieuwe contentwebsiteKAA Gent website, webshop & streaming | Esign
Als voetbalfan wil je 3 dingen kunnen doen: makkelijk het shirt kopen van je favoriete speler, een ticket kopen voor elke thuis & uit match en, als je je niet kan verplaatsen, elke match online kunnen bekijken. Daarom stak Esign de website in een nieuw jasje, ontwikkelden we een nieuwe webshop e… Lire plus about KAA Gent website, webshop & streaming | Esign
Lire plus about KAA Gent website, webshop & streaming | EsignDigital agency Duo & Croky: een appetijtelijke website voor Croky!
De naam Croky doet iedereen watertanden en zorgt voor een instant verlangen naar heerlijke chips. Croky is een Belgisch merk van aardappel- en tortillachips, en is in handen van het familiebedrijf Roger & Roger te Moeskroen. Croky is vooral bekend door zijn intense smaken, krokante chips en vrol… Lire plus about Digital agency Duo & Croky: een appetijtelijke website voor Croky!
Lire plus about Digital agency Duo & Croky: een appetijtelijke website voor Croky!Digital agency Duo & RBSC: een cross-platform Flutter app!
De Royal Belgian Sailing Club is een waar walhalla voor de waterratten onder ons. De zeilclub kent een intense voorliefde voor allerlei wind- en watersporten, van zeilen tot kitesurfen en wakeboarden. En dat voor jong en oud, op lokaal recreatief en internationaal topsport niveau. Samen do… Lire plus about Digital agency Duo & RBSC: een cross-platform Flutter app!
Lire plus about Digital agency Duo & RBSC: een cross-platform Flutter app!CC Asse Online verrassen in het nieuwe cultuurseizoen - volta
Een nieuwe website voor een van onze oudste – sorry, trouwste – klanten? Daar springen we meteen voor. Want wat het cultuurcentrum van Asse al jaren doet met zijn programma, dat doet volta met plezier voor zijn website: fris, origineel en vernieuwend blijven. Dit was de derde keer dat h… Lire plus about CC Asse Online verrassen in het nieuwe cultuurseizoen - volta
Lire plus about CC Asse Online verrassen in het nieuwe cultuurseizoen - voltaCabosse Naturals: een website met sterke focus op SEO en content!
Sinds kort behoort Cabosse Naturals tot de Barry Callebaut group: een uniek merk dat zich toewijdt op het volledig benutten van de cacaovrucht. Waar niet enkel de bonen verwerkt worden tot onze geliefde chocolade, maar waar er van de resterende cacaovrucht ook frisse en heerlijke … Lire plus about Cabosse Naturals: een website met sterke focus op SEO en content!
Lire plus about Cabosse Naturals: een website met sterke focus op SEO en content!Drupal multisite marketing en e-commerce in food retail
Met zijn 1.300 medewerkers produceert Meat&More vlees, bereide maaltijden, broodjes en nog veel meer. Vanuit het logistieke centrum in Alter levert men aan de 180 winkelpunten van Buurtslagers en Bon'Ap. Uitdagingen De voornaamste uitdagingen die Calibrate moest invullen bestonden uit ee… Lire plus about Drupal multisite marketing en e-commerce in food retail
Lire plus about Drupal multisite marketing en e-commerce in food retailEen multi-inzetbare content hub
Voor MediaMarkt ontwikkelden we een blog die als content hub de brug slaat tussen de content en de producten in de webshop. De online content is daarbij netjes verweven met die van het offline magazine Mediazine. Journalisten van Mediazine schrijven hun artikels voor het gedrukte magazine in FeedEn… Lire plus about Een multi-inzetbare content hub
Lire plus about Een multi-inzetbare content hub68 websites in een klap
Voor de 68 vestigingen van het Volvo dealernetwerk in België en Luxemburg ontwikkelden we een gebruiksvriendelijke website-builder waar dealers snel met zowel eigen als centraal gestuurde content aan de slag kunnen. Het platform stelt dealerships in staat om geavanceerde features op een makkel… Lire plus about 68 websites in een klap
Lire plus about 68 websites in een klapNieuwe employer branding versterkt het imago
De opening van de tweede behandelkliniek was het perfecte moment voor het Nederlandse U-center om zijn employer branding op punt te zetten en zo de beste medewerkers aan te trekken. Aangezien hoogopgeleide zorgprofessionals gewild en schaars zijn, zoch U-center een tweevoudige oplossing, een die op… Lire plus about Nieuwe employer branding versterkt het imago
Lire plus about Nieuwe employer branding versterkt het imagoPositieve imagocampagne voor de vakbond
Om het negatieve stereotiep beeld van een vakbond te ontkrachten en nadruk te leggen op wat een positieve vakbond écht inhoudelijk te bieden heeft, schakelde ACLVB Intracto in om de ruimere waaier aan diensten in de kijker te plaatsen. Intracto bedacht en creëerde een multimedia, veelzi… Lire plus about Positieve imagocampagne voor de vakbond
Lire plus about Positieve imagocampagne voor de vakbondNieuwe merkidentiteit voor digitale hoogvliegers
Ad Ultima, Cayentis en Pylades vormen samen één nieuw bedrijf waar expertise samen komt, samen denkt en samen werkt met één doel: elkaar versterken en de digitale wereld voor zijn klanten te versnellen. Intracto gaf 9altitudes een naam, gezicht en bijzonder verhaal, met h… Lire plus about Nieuwe merkidentiteit voor digitale hoogvliegers
Lire plus about Nieuwe merkidentiteit voor digitale hoogvliegersDigital agency Duo & Raversyde: moderne Drupal website met een compleet nieuwe look!
Vlakbij Oostende vinden we een werkelijk historisch pareltje: erfgoedsite Raversyde. In dit West-Vlaamse provinciedomein staan onder andere erfgoedbeleving en natuurontwikkeling- en behoud centraal. We zijn fier op onze jarenlange partnership met de Provincie West-Vlaanderen, en zijn dan ook in onze… Lire plus about Digital agency Duo & Raversyde: moderne Drupal website met een compleet nieuwe look!
Lire plus about Digital agency Duo & Raversyde: moderne Drupal website met een compleet nieuwe look!Corona kroniek: Quiztion
QUIZVRAAG: Wat doe je als onderneming wanneer de corona-maatregelen je met de rug tegen de muur zetten? Sommige sectoren kunnen geen kanten uit, andere vinden dan net weer de ruimte (en creativiteit) om zichzelf te herontdekken. In deze derde editie van de Corona Kronieken wordt onze vraag… Lire plus about Corona kroniek: Quiztion
Lire plus about Corona kroniek: QuiztionCorona kroniek: Brouwerij St.Bernardus
De corona-maatregelen zijn geen klein bier... Heel wat ondernemingen hebben het lastig in deze tijden. Maar kun je deze crisis ook in je voordeel gebruiken? En in welke mate speelt digitalisatie hier een rol in? In deze eerste editie van de Corona Kronieken vroegen we het aan Pieter Verdon… Lire plus about Corona kroniek: Brouwerij St.Bernardus
Lire plus about Corona kroniek: Brouwerij St.BernardusDigitaal vlaggenschip voor maritieme wereldspeler
Jan De Nul Group is één van de grootste baggeraars ter wereld. De internationale familieonderneming heeft haar focus door de jaren heen verder uitgebreid met gerelateerde ingenieursuitdagingen, zoals de bouw van windmolenparken op zee. Maatschappelijke relevantie en duurzame ontwikkeli… Lire plus about Digitaal vlaggenschip voor maritieme wereldspeler
Lire plus about Digitaal vlaggenschip voor maritieme wereldspelerVinetiq: online inspiratie voor coole wijnliefhebbers | PHPro
Vinetiq.eu kun je omschrijven als een unieke wijnboutique, met een geheel eigen touche. De wijnkenners specialiseren zich in cool climate wijnen. Daarnaast beheren ze ook een eigen wijngaard in Liezele (België): Valke Vleug. Het domein is meer dan een wijngaard. Het is ook een plaats waar jaarl… Lire plus about Vinetiq: online inspiratie voor coole wijnliefhebbers | PHPro
Lire plus about Vinetiq: online inspiratie voor coole wijnliefhebbers | PHPro