
Borgerhoff & Lamberigts - een open boek vol integraties op maat
Iets meer dan een maand geleden was de lancering van de nieuwe Borgerhoff & Lamberigts website. Deze vooruitstrevende uitgever verlangde naar een nieuwe, gepersonaliseerde e-commerce oplossing die volledig klaar was voor een overgang naar een hybride aanbod. Bits of Love ging de uitdaging aan en… Lire plus about Borgerhoff & Lamberigts - een open boek vol integraties op maat
Lire plus about Borgerhoff & Lamberigts - een open boek vol integraties op maat
Korazon & Lucide: webshop B2C en B2B, klantenportaal, bestelplatform met dropshipment
Het project Het webplatform is het hart van de digitalisering van de marketing en de verkoop bij Lucide, verkoop naar verschillende doelgroepen zowel B2C als B2B. Lucide Lucide is een Belgisch familiebedrijf en ontwikkelt decoratieve verlichting voor binnen en buiten. Met een doordachte collectie… Lire plus about Korazon & Lucide: webshop B2C en B2B, klantenportaal, bestelplatform met dropshipment
Lire plus about Korazon & Lucide: webshop B2C en B2B, klantenportaal, bestelplatform met dropshipment
MonkeyProof x Carebytes: een merk van a tot z opgebouwd en uitgewerkt
Carebytes, de life sciences entiteit van MonkeyProof, focust zich op digitale oplossingen voor de gezondheidszorg waaronder tools voor onder andere OTC sales. Carebytes ontwikkelt digitale oplossingen om de efficiëntie te verhogen en zorgverleners en patiënten te ontzorgen. Ons doe… Lire plus about MonkeyProof x Carebytes: een merk van a tot z opgebouwd en uitgewerkt
Lire plus about MonkeyProof x Carebytes: een merk van a tot z opgebouwd en uitgewerkt
MonkeyProof x Murprotec: waardevolle leads dankzij succesvolle online strategie
Murprotec is dé vochtbestrijder in België en Europa. Ze zijn in maar liefst 8 landen actief en hebben meer dan 12.000 werven per jaar. Al ruim 65 jaar staan ze garant voor definitieve vochtbehandelingen. Hun digitale marketing en websites vertrouwen ze toe aan MonkeyProof. Ons doel? Dig… Lire plus about MonkeyProof x Murprotec: waardevolle leads dankzij succesvolle online strategie
Lire plus about MonkeyProof x Murprotec: waardevolle leads dankzij succesvolle online strategie
Vlees besteld in 1, 2, 3 | Esign
Wie ooit het vlees at van Dierendonck, weet dat het niet zomaar vlees is. Er kruipt enorm veel passie, tijd en ambacht in. Een webshop en marketing die de waarden van Dierendonck uitdragen, kon dus niet uitblijven. Esign bracht met een fraaie webshop en doordachte marketing het gerijpte vlees tot aa… Lire plus about Vlees besteld in 1, 2, 3 | Esign
Lire plus about Vlees besteld in 1, 2, 3 | Esign
Unieke Instagram-filter zorgt voor interactie
Door de beperkte toegankelijkheid van de fysieke winkels omwille van corona, werd Instagram het inspiratiekanaal bij uitstek voor de feestdagen van 2020. Daarom ontwikkelden we voor CASA een unieke Augmented Reality (AR)-filter die inspeelde op nieuwe trends, user-generated content aanmoedigde en ee… Lire plus about Unieke Instagram-filter zorgt voor interactie
Lire plus about Unieke Instagram-filter zorgt voor interactie
Vrt-programma laat de verkoop van pastinaak enorm stijgen met Facebookcampagne
In de driedelige docureeks ‘Facebook en ik’ ging VRT-journalist Tim Verheyden op zoek naar de impact van social media en wou hij op een verrassend eenvoudige manier de Vlamingen confronteren met de invloed van Facebook op hun consumptiegedrag. Samen met het Intracto-team werd een zeer ge… Lire plus about Vrt-programma laat de verkoop van pastinaak enorm stijgen met Facebookcampagne
Lire plus about Vrt-programma laat de verkoop van pastinaak enorm stijgen met Facebookcampagne
Corona kroniek: Quiztion
QUIZVRAAG: Wat doe je als onderneming wanneer de corona-maatregelen je met de rug tegen de muur zetten? Sommige sectoren kunnen geen kanten uit, andere vinden dan net weer de ruimte (en creativiteit) om zichzelf te herontdekken. In deze derde editie van de Corona Kronieken wordt onze vraag… Lire plus about Corona kroniek: Quiztion
Lire plus about Corona kroniek: Quiztion
Corona kroniek: Brouwerij St.Bernardus
De corona-maatregelen zijn geen klein bier... Heel wat ondernemingen hebben het lastig in deze tijden. Maar kun je deze crisis ook in je voordeel gebruiken? En in welke mate speelt digitalisatie hier een rol in? In deze eerste editie van de Corona Kronieken vroegen we het aan Pieter Verdon… Lire plus about Corona kroniek: Brouwerij St.Bernardus
Lire plus about Corona kroniek: Brouwerij St.BernardusStudio Emma | Perfecte kruisbestuiving tussen 2 platformen bij La Maison Victor (Roularta Media Group)
Uitdaging La Maison Victor is een platform voor eigentijdse hippe naai(st)ers en crafters. Het magazine, dat uitgegeven wordt door Roularta Media Group, kan alvast rekenen op een schare trouwe fans. Ook het online concept is ondertussen heel populair met enerzijds een community luik en anderzijds e… Lire plus about Studio Emma | Perfecte kruisbestuiving tussen 2 platformen bij La Maison Victor (Roularta Media Group)
Lire plus about Studio Emma | Perfecte kruisbestuiving tussen 2 platformen bij La Maison Victor (Roularta Media Group)
Een webshop die meegroeit
Sinds de oprichting van Optiphar in 2012, is deze digitale apotheek sterk bezig om mee te spelen met de grootsten van België. Met meer dan 20.000 producten en 600 merken onderscheidt Optiphar zich op de Europese markt door extra voordelige prijzen, scherpe kortingen én uiteraard een blik… Lire plus about Een webshop die meegroeit
Lire plus about Een webshop die meegroeit
Digitale winkelplanner voor winkels
Met deze eenvoudige tool regelen je klanten in één klik hun bezoek aan je winkel Nu de winkels weer open mogen, wil elke handelaar graag zoveel mogelijk klanten. Maar die kunnen natuurlijk niet allemaal op hetzelfde moment naar binnen. Een goede planning helpt maar die moet in de eers… Lire plus about Digitale winkelplanner voor winkels
Lire plus about Digitale winkelplanner voor winkels
Campaign of the Year 2019: Je construis mon avenir by Hungry Minds
Les métiers de la construction souffrent d’une mauvaise image, surtout auprès des jeunes. Constat ? De moins en moins de jeunes se forment et ces métiers souffrent d’un manque de main d’œuvre.Objectifs de la campagne attirer les jeunes (15-25 ans) dans… Lire plus about Campaign of the Year 2019: Je construis mon avenir by Hungry Minds
Lire plus about Campaign of the Year 2019: Je construis mon avenir by Hungry Minds