Over Social Selling voor webbedrijven

Social Selling voor webbedrijven

Haal jij 2 afspraken per week uit sociale media via social selling?

Ook digitale dienstverleners moeten investeren in hun eigen digitale en sociale media business aanpak.  Klanten gaan steeds meer op zoek naar leveranciers via het internet en vooral hun netwerk. 

Ga jij op zoek naar klanten via sociale media en je netwerk?  Haal jij zelf 2 afspraken bij prospecten per week uit je LinkedIn en Facebook activiteiten? Nog niet dan is het dringend tijd dat je leert hoe je meer leads kunt genereren via deze kanalen.  Dit is wat je met social selling kunt bereiken!

Het halen het onderste uit de kan van LinkedIn, Facebook, Instagram en anderen. 

Het programma

  • Hoe Social Selling je helpt om je sales target halen in sociale media tijden?
  • Wat en waarom is social selling belangrijk
  • Het social selling model (aanwezigheid – netwerk uitbouwen – publiceren)
  • De fundamenten voor social selling
    • Sterke profielen
    • Sterke netwerken
  • Social Selling in de praktijk
    • Prospectie
      • Vinden en benaderen
      • Wat en hoe dit proces automatiseren
      • Doel: 2 afspraken per week
    • Content Marketing
      • Zichtbaarheid creëren
      • Opwerken to influencer en/of trusted advisor
      • Wat en hoe dit proces automatiseren
    • Conversies starten
      • 30 conversatie starters die leiden naar prospectiegesprekken
      • Wat en hoe dit proces automatiseren
    • Als gratis niet werkt, kan je steeds betalen
      • Abonnementen
      • Adverteren en sponsored content
      • Inmails als ultiem LinkedIn wapen
    • Meten is weten – weten is bijsturen
      • Welke Kpi’s moet je bijhouden
      • Hoe bijsturen?

Over de docent

Mic AdamMic Adam (Vanguard Leadership) helpt bedrijven om de kloof te dichten tussen ondernemen en sociale media door social selling en employee advocacy in te zetten met als doel het verhogen van de bedrijfsresultaten.

Mic beschikt over meer dan 35 jaar ervaring in sales & social media waaronder voor heel wat tech bedrijven.

Praktisch

Het aantal deelnemers is beperkt tot 15 personen om de kwaliteit en de interactiviteit van de opleiding te waarborgen.

Korting

Is je bedrijf nog geen lid van FeWeb, dan is dit het moment! Zo verdien je meteen je lidgeld geheel of gedeeltelijk terug.

Daarnaast kan je beroep doen op de KMO-Portefeuille (als je bedrijf in Vlaanderen ligt) en/of van Cevora (als je bedrijf onder PC200 valt).

Deze opleiding is een samenwerking van FeWeb en 2Mpact. (2Mpact beschikt over de KMO-portefeuille-erkenning (nr. DV.O207084) voor het organiseren van opleidingen van organisaties).

Inschrijven

U kunt zich nog inschrijven. Komt u ook?

Ja, ik wil me inschrijven Nee, ik kom niet

Prijzen

Ticket Prijs
FeWeb Fan € 525,00
Non Member € 600,00

Word gratis FeWeb Fan of word FeWeb Member

Opleidingspremies

Mediarte / PC 227

FeWeb vertegenwoordigt de digitale sector in het paritair comité voor de audiovisuele media (PC 227 met als opleidingsfonds Mediarte). Alle bedrijven aangesloten bij dit PC genieten van de FeWeb Fan deelnameprijs.

Deze opleiding wordt georganiseerd door 2Mpact voor FeWeb vzw. Voor deze opleiding kan u gebruik maken tot 30% subsidie op de deelnameprijs in functie van uw specifieke bedrijfssituatie via de kmo-portefeuille. Op de online registratiemodule van de kmo-portefeuille geeft u de deelnameprijs in. De KMO-portefeuille wordt het best aangevraagd na ontvangst van de factuur. U vindt hier de algemene voorwaarden en privacy policy en meer informatie over de KMO-portefeuille terug.

Organisatie verzorgd door 2Mpact, erkend dienstverlener KMO-portefeuille DV.O207084

Website created and supported by Starring Jane & Procurios
Sluiten