Positieve imagocampagne voor de vakbond

Pieter Janssens avatar
12/05/2021 14:46 in Digital Champs Cases

Positieve imagocampagne voor de vakbond

Om het negatieve stereotiep beeld van een vakbond te ontkrachten en nadruk te leggen op wat een positieve vakbond écht inhoudelijk te bieden heeft, schakelde ACLVB Intracto in om de ruimere waaier aan diensten in de kijker te plaatsen.

Intracto bedacht en creëerde een multimedia, veelzijdige communicatiecampagne die ACLVB niet alleen promoot als de partner in je werk, maar ook in je leven. Aan de hand van het kenbaar maken van het serviceaanbod, straatinterviews en een online quiz ging Intracto peilen naar de kennis van de doelgroep over ACLVB. Zo kon de klemtoon gelegd worden bij de juiste topics en kwamen onbekende domeinen naar boven.

Meer weten? Naar de case: https://www.intracto.com/nl-be/cases/positieve-imagocampagne-voor-de-vakbond

0 reacties

Terug naar zoekresultaten
Website created and supported by Starring Jane & Procurios
Sluiten