Berichten over digital marketing

  1. Awards_socialsky_Newsletter_440x320.png

    De meest impactvolle digitale projecten bekroonden we met de Digital Champs & Impact Awards : zij zetten onze Belgische digitale expertise in de schijnwerpers. Met meer dan 200 deelnemers en knappe winnaars was deze editie een succes. In deze video (her)beleef je de avond.

    Lees meer over "Video: Dit was de Digital Champs & Impact Awards 2023"

    Tags:

  2. Awards_Socialsky_Website_article_300x200.png

    De Website van het Jaar is gekend: Amal.be die nieuwkomers in de stad Gent verwelkomt kaapte zowel de Website Champ of the Year als de Accessibility Champ of the Year weg. Ook Ballistix.digital wint twee awards met eenzelfde slimme planning tool voor het onderwijs: naast de App of the Year slepen zij ook de Digital Impact Award in de wacht. Tadaaz is de Webshop of the Year en Socialsky neemt de Campaign Champ of the Year award in ontvangst voor de O’Tacos TikTok campagne. Vooral de enorme ROI met een beperkt budget blies de jury omver.

    Lees meer over "Ballistix.digital en Leap Forward grote winnaars van Digital Champs & Impact Awards"

    Tags:

  3. VisionPM_Mediaforta_Website_article_300x200.png

    Meer dan ooit zit de digitale professional vandaag aan het stuur om het juiste evenwicht te bepalen tussen de technologische mogelijkheden en het ethisch verantwoord ondernemen. Ga je voor optimale conversie of respect voor de privacy? Hoe zet je AI en ML in? Patrick Marck (FeWeb) pende als één van de 23 digitale experten enkele trends voor 2023 neer in de whitepaper van Mediaforta.

    Lees meer over "Visie: digitaal vertrouwen verduurzamen"

    Tags:

  4. DigitalChampsAwards_Winner_Website_article_300x200.png

    De meest impactvolle digitale projecten bekroonden we met de Digital Champs & Impact Awards : zij zetten onze Belgische digitale expertise in de schijnwerpers. Met meer dan 200 deelnemers en knappe winnaars was deze editie een succes. In deze video (her)beleef je de avond.

    Lees meer over "Video: Dit was de Digital Champs & Impact Awards 2022"

    Tags:

  5. De blijmakers van Mamzel.eu, gemaakt door Yappa, winnen de Webshop Champ of the Year Award. De award voor beste website is voor digitalemethode.be van Signpost door Codana/The Digitals. Maar het is make it fly die als digital agency het meest bekroond wordt met de Data Driven Experience Award voor Syntra AB, de User Impact Award voor Max Mobiel en een eervolle vermelding voor de webshop van Piano’s Maene.

    Lees meer over "Digital Champs maken het verschil: make it fly kaapt twee Awards weg"

    Tags:

  6. 404_Website_article_300x200.png

    Je zet een actie op om een e-book gratis te verkrijgen in ruil voor de contactgegevens van de prospect. Of je verkoopt een abonnement op je SaaS-toepassing. Sinds 1 juni 2022 is de nieuwe wetgeving van kracht die de consument twee jaar garantie biedt.

    Lees meer over "Wist je dat de wettelijke garantie nu ook geldt voor digitale inhoud en diensten?"

    Tags:

  7. DigitalChampsAwards_Website_article_300x200.png

    De succesverhalen van kmo’s die digitaal transformeren zijn een bron van inspiratie voor tal van andere ondernemingen. Vijf organisaties uit de digitale, technologie, kmo en bouwsector plaatsen via de Digital Impact Awards de meest impactvolle digitale transformatieprojecten van kmo’s in de schijnwerpers. FeWeb, IMEC, Sirris, Unizo en WTCB roepen bedrijven op om tegen 30 september hun cases in te dienen. De uitreiking heeft plaats op donderdagavond 20 oktober tijdens Digitalize, waar FeWeb ook haar Digital Champs Awards uitreikt voor de knapste websites, webshops, apps, campagnes en data strategieën.

    Lees meer over "Meest impactvolle digitale transformatieprojecten van kmo’s dingen naar nieuwe Award"

    Tags:

  8. CookielessAcademy_Website_article_300x200.png

    Hoe juridisch, technologisch en future proof omgaan met data in een cookieless wereld? Dat was het topic van de FeWeb Cookieless Academy. FeWeb trok 7 lessen uit de opleiding met Bart Van den Brande (SiriusLegal), Kim Verhaegen (Fightclub) en Pieter Jadoul (AdSomeNoise). 

    Lees meer over "7 lessen uit de Cookieless Academy"

    Tags:

  9. SMIBarometer2022_Website_article_300x200.png

    Het is vooral de authenticiteit en de selectiviteit in influencer marketing dat de jongeren appreciëren, terwijl ze wel degelijk bewust zijn van het commerciële karakter. Dat blijkt uit de SMI Barometer 2022. Arteveldehogeschool en Comeos onderzoeken jaarlijks de adoptie, het gebruik en de evaluatie van social media en influencer marketing bij Belgische jongeren.

    Lees meer over "SMI Barometer: 87% van de jongeren volgt social influencers"

    Tags:

  10. Drie jaar na de lancering van de Influencer Marketing Guidelines door het Communicatiecentrum (JEP) en FeWeb is het tijd om deze aanbevelingen te evalueren. Zorgen deze Guidelines er voor dat commerciële posts duidelijk herkenbaar zijn voor de volgers? Welke feedback halen we uit de klachten bij de JEP? Zijn de regels eenvoudig genoeg voor een brede toepassing? 

    Lees meer over "FeWeb nodigt influencers, content creators en content agencies uit voor overleg over Influencer Marketing Guidelines"

    Tags:

Website created and supported by Starring Jane & Procurios
Sluiten