Over Digital Recruitment: scoren met je digitale wervingsaanpak (NL)

Digital Recruitment: scoren met je digitale wervingsaanpak (NL)

Tijdens deze halfdaagse FeWeb Academy Digital Recruitment leer je efficiënt, snel en kosteneffectief nieuwe medewerkers aan te werven via digitale kanalen. De training is met name gericht op HR- en recruiters die hun digitale werving in eigen hand willen nemen. Deze training voorziet je van het strategisch kader en de tactieken om morgen effectief met digitale wervingsinitiatieven te starten.

Dit leer je in de Digital Recruitment Academy:

  • Inzicht in de componenten van een digitale wervingsstrategie
  • De dynamiek van alle digitale rekruteringskanalen waaronder LinkedIn, Facebook en Google
  • Het meten van digitaal rekruteringssucces met een gestructureerde scorecard aanpak

Programma

Digitaal rekruteren

  • Inleiding
  • Definiëren van uw kandidaat persona
  • Componenten van uw waardepropositie

Digitale employer branding en wervingskanalen

  • Wervingswebsite
  • LinkedIn Carrièrepagina's
  • LinkedIn Recruiter
  • LinkedIn vacatures
  • LinkedIn gesponsorde advertenties
  • Facebook bedrijfspagina's
  • Facebook gesponsorde berichten
  • Facebook Banen
  • Zoekmachine Optimalisatie
  • Google voor Jobs en het belang van gestructureerde gegevens
  • Google Advertenties
  • Email campagnes
  • Vacaturebanken
  • Doorverwijzingen van werknemers

Meten van succes

  • Een digitale wervingsscorekaart ontwikkelen
  • Google Analytics gebruiken om uw digitale wervingsscorecard te verbeteren

Voor wie

  • personeels- en HR-verantwoordelijken
  • digitale professionals die hun recruteringsstrategie willen optimaliseren

Over de docent

remco van der beek 2021_BW

Remco van der Beek (Strategie & Analytics Wolf bij Lone Wolves) beoefent digitale marketing sinds het ontstaan ervan. Hij heeft een schat aan digitale marketing expertise en een extreme focus op het meten van resultaten. In de afgelopen 20 jaar heeft Remco gewerkt met grote en kleine bedrijven, b2c en b2b, for-profit en non-profit in West-Europa. Op zijn track record staan Telenet, Orange, GAMMA, Brouwland, Connections, Bridgestone Europe, DPG Media, Cargill, Cathay Pacific, Westminster Abbey, en vele anderen. Remco was docent digitale marketing aan de HZ University of Applied Sciences en deelt zijn kennis en ervaringen graag in trainingen, workshops en presentaties. 

Deelnemen

Het aantal deelnemers is beperkt tot 15 personen om de kwaliteit en de interactiviteit van de opleiding te waarborgen.

Korting tot 65%

Is je bedrijf nog geen lid van FeWeb, dan is dit het moment! Zo verdien je meteen je lidgeld geheel of gedeeltelijk terug. Want een FeWeb-lid die gebruik maakt van de KMO-Portefeuille betaalt uiteindelijk slechts één derde van het niet-ledentarief.

Je kan beroep doen op de KMO-Portefeuille (als je bedrijf in Vlaanderen ligt) en op een opleidingspremie van Cevora (als je bedrijf onder PC200 valt). Zo kan je maximaal 30% van de deelnamebijdrage recupereren.

Deze opleiding is een samenwerking van FeWeb en 2Mpact.
(2Mpact beschikt over de KMO-portefeuille-erkenning (nr. DV.O207084) voor het organiseren van opleidingen van organisaties).

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

Word gratis FeWeb Fan of word FeWeb Member

Dankzij de KMO-Portefeuille kan u tot 30% van de deelnamebijdrage recupereren. In dat geval kost deze opleiding u slechts: 

  • FeWeb Members: €175 ipv €250
  • FeWeb Fans: €262,5 ipv €375
  • Non Member: €350 ipv €500
Website created and supported by Starring Jane & Procurios
Sluiten