Over Augmented Reality & Customer Involvement

Augmented Reality & Customer Involvement

Hoe kan het Augmented Customer Involvement project ondernemingen ondersteunen bij het werven en binden van klanten (B2B en B2C) door hen via Augmented Reality unieke ervaringen te bezorgen?

Hogeschool Thomas More (met FeWeb als partner) onderzoekt het potentieel van Augmented Reality binnen marketing, sales en de dienst-na-verkoop/customer service.  

Het project bestaat in essentie uit 4 stappen: 

  1. Marktonderzoek: We brengen behoeften van ondernemingen in kaart m.b.t. tot marketing, sales en dienst na verkoop van producten en diensten, bundelen good practices uit binnen- en buitenland en onderzoeken de houding van klanten t.a.v AR technologie. 
  2. Selectie en definiëring van proof of concepts (PoCs) (maart): We werken samen met jullie 4 ideeën uit voor nieuwe prototype-toepassingen in de verschillende fasen van klantenbinding. De resultaten van het marktonderzoek worden gebruikt als input.  
  3. Ontwikkeling van proof of concepts en implementatieplan (april 2021- juli 2022): Elke PoC wordt ontwikkeld en er wordt een bijpassend implementatieplan voorzien.  
  4. Evaluatie van de proof of concepts (augustus 2021- september 2022): We evalueren het implementatieproces en de gebruikerservaring en effectiviteit van de proof-of-concepts. 

Tijdens de online kick-off meeting van 7 december van 10 tot 12u wordt dit alles verder toegelicht.

>> Schrijf je nu in!

Aanmelden

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.

Prijzen

Deelname aan de webinar is gratis.

Website created and supported by Starring Jane & Procurios
Sluiten