À propos de l’événement Sales Bootcamp voor digitale bedrijven

Sales Bootcamp voor digitale bedrijven

Het zal je wellicht niet verbazen dat 67% van de B2B buyer journey online gebeurt. Maar wist je dat 70% van deze journey reeds afgelegd is vooral de B2B-aankoper contact neemt? Dan besef je hoe belangrijk het is je verkoopproces hierop af te stemmen.
Hoe zorg je dan dat je tijdig in dit aankoopproces aan bod komt? Welke kanalen zet je op welke manier in? Eens je in contact bent met een prospect, hoe pak je het verkoopgesprek aan?
Kortom, hoe ontwikkel je een B2B sales strategie die werkt?
Via een mix van sales principes en concrete toepassingen deelt Tom Baeten graag zijn jarenlange saleservaring (onder meer in de e-commerce sector) tijdens een interactieve training op donderdag 27 augustus bij FeWeb in Gentbrugge.
 

In deze cursus komen de volgende onderwerpen aan bod:

Voormiddag: de principes
    • Wat is sales? 
    • De sales funnel: van een suspect naar een ambassadeur
    • De structuur van een verkoopgesprek
    • Vraagstelling tijdens de analyse
    • De evolutie van het aankoop- en verkoopproces
    • Inbound sales vs outbound sales
    • Content marketing
    • Social selling:
      • Wat is social selling en hoe pas ik het toe
      • Technieken om bij je doelgroep op te vallen
      • Maak van LinkedIn en Sales Navigator je bondgenoten
      • Hoe automatiseer ik een gedeelte van mijn sales proces

Namiddag : DOEN

  • Het sales proces voor jouw bedrijf uittekenen en je sales strategie bepalen
  • 1 op 1 coaching rond het maken van een aantrekkelijk persoonlijk profiel
  • Het schrijven van een catchy sales script en een elevator pitch
  • Rollenspel

Voor wie?

Deze cursus is bedoeld voor bedrijfleiders, business development managers en freelancers die het verkoopproces van hun bedrijf naar een hoger niveau willen tillen.

Over de docent

Tom Baeten docent FeWeb AcademyDeze interactieve opleiding wordt gegeven door sales expert Tom Baeten

Tom heeft een passie om mensen te coachen over groei, zowel persoonlijke groei als professionele groei. Zijn ervaring in sales, marketing en management bij bedrijven zoals Ricoh, Sara Lee, Suez, Lagardère, Bpost en Nox, maar ook als managing partner van Mast Agency, zet hij nu om in opleidingen met de Winger Academy.

Sinds januari 2007 verdiept Tom zich in LinkedIn om zo de enorme mogelijkheden van social selling, personal & professional branding en online networking om te zetten in meerwaarde voor bedrijven, bedrijfsleiders en medewerkers. 

Deelnemen

Het aantal deelnemers is beperkt tot 15 personen om de kwaliteit en de interactiviteit van de opleiding te waarborgen. Deze sessie heeft plaats bij FeWeb in De Punt te Gentbrugge. We zorgen voor een extra grote zaal en nemen de nodige corona-maatregelen

Korting tot 30%

Is je bedrijf nog geen lid van FeWeb, dan is dit het moment! Zo verdien je meteen je lidgeld geheel of gedeeltelijk terug.

Daarnaast kan je beroep doen op de KMO-Portefeuille (als je bedrijf in Vlaanderen ligt) en vorder je 30% van de opleidingskost terug.
> FeWeb-lid: 350€ wordt 245€ met de KMO-Portefeuille
> FeWeb-fan: 525€ wordt 367,5€ met de KMO-Portefeuille
> Non-Member: 600€ wordt 420€ met de KMO-Portefeuille

Check ook de opleidingspremie van Cevora (als je bedrijf onder PC200 valt).

Deze opleiding is een samenwerking van FeWeb en 2Mpact. (2Mpact beschikt over de KMO-portefeuille-erkenning (nr. DV.O207084) voor het organiseren van opleidingen van organisaties).

S'inscrire

La période d'inscription est terminée.

Prix

Word gratis FeWeb Fan of word FeWeb Member

Opleidingspremies

Mediarte / PC 227

FeWeb vertegenwoordigt de digitale sector in het paritair comité voor de audiovisuele media (PC 227 met als opleidingsfonds Mediarte). Alle bedrijven aangesloten bij dit PC genieten van de FeWeb Fan deelnameprijs

Website created and supported by Starring Jane & Procurios
Fermer