Nieuwe employer branding versterkt het imago

Pieter Janssens avatar
Mai 17th 09:17 in Digital Champs

Nieuwe employer branding versterkt het imago

De opening van de tweede behandelkliniek was het perfecte moment voor het Nederlandse U-center om zijn employer branding op punt te zetten en zo de beste medewerkers aan te trekken.

Aangezien hoogopgeleide zorgprofessionals gewild en schaars zijn, zoch U-center een tweevoudige oplossing, een die op korte termijn de openstaande vacatures kon helpen invullen, en op lange termijn de naamsbekendheid van U-center vergroot en zo een constante instroom van potentiële medewerkers voor een database aanwakkert.

Aan de hand van een marktonderzoek, workshops, kwalitatieve surveys en werknemers als ambassadeurs in te zetten, ging Intracto op zoek naar de juiste oplossing. 

Meer weten? Naar de case: https://www.intracto.com/nl-be/cases/nieuwe-employer-branding-versterkt-het-imago

0 réactions

Back to search results
Website created and supported by Starring Jane & Procurios
Fermer