Résultats de la recherche
Digital agency Duo & ‘t Zwin: online meets offline
Wat ons betreft krijgt het Zwin Natuur Park een dikke 10 voor sfeer en gezelligheid. Een prachtig vernieuwd concept, domein én gebouw dat we met plezier vertaalden naar hun website. De uitdaging De voorbije jaren werd hard gewerkt aan een totale vernieuwing van het Zwin Natuur Park. Naast e… Lire plus about Digital agency Duo & ‘t Zwin: online meets offline
Lire plus about Digital agency Duo & ‘t Zwin: online meets offlineDigital agency Duo & Barry Callebaut: een complexe en toffe uitdaging
Loopt het water je ook al in de mond bij de gedachte aan chocolade? Lees dan vooral niet verder want deze case gaat over onze samenwerking met Barry Callebaut: ‘s werelds grootste chocoladeproducent. Benieuwd naar de digitale uitdaging van Barry Callebaut en hoe wij deze aangepakt hebbe… Lire plus about Digital agency Duo & Barry Callebaut: een complexe en toffe uitdaging
Lire plus about Digital agency Duo & Barry Callebaut: een complexe en toffe uitdagingDigital agency Duo presenteert Plopsa, parkwebsites op maat
Wie kent de parken van Plopsa niet? Juist. Niemand! En om in het oog te blijven springen, pakte Plopsa uit met een compleet nieuw design. Digital agency Duo was hierbij de helpende hand. Dit is hoe wij het hebben aangepakt: De uitdaging Een vernieuwing van de maar liefst negen websites van… Lire plus about Digital agency Duo presenteert Plopsa, parkwebsites op maat
Lire plus about Digital agency Duo presenteert Plopsa, parkwebsites op maatDigitale winkelplanner voor winkels
Met deze eenvoudige tool regelen je klanten in één klik hun bezoek aan je winkel Nu de winkels weer open mogen, wil elke handelaar graag zoveel mogelijk klanten. Maar die kunnen natuurlijk niet allemaal op hetzelfde moment naar binnen. Een goede planning helpt maar die moet in de eers… Lire plus about Digitale winkelplanner voor winkels
Lire plus about Digitale winkelplanner voor winkelsCampaign of the Year 2019: Je construis mon avenir by Hungry Minds
Les métiers de la construction souffrent d’une mauvaise image, surtout auprès des jeunes. Constat ? De moins en moins de jeunes se forment et ces métiers souffrent d’un manque de main d’œuvre.Objectifs de la campagne attirer les jeunes (15-25 ans) dans… Lire plus about Campaign of the Year 2019: Je construis mon avenir by Hungry Minds
Lire plus about Campaign of the Year 2019: Je construis mon avenir by Hungry Minds