À propos Google Optimisation Workshops (NL): Shopping

Google Optimisation Workshops (NL): Shopping

In deze halve-dag workshop graven we dieper in Google Ads. Je beschikt reeds over een basiskennis van Google Ads en je hebt al campagnes opgezet.

Welk stel je een goede datafeed in? Hoe gebruik je aangepeast labels en campagneprioriteit voor Shopping-campages? Hoe optimaliseer je je campagnes en dus je conversie? 

Adwords experte Lore Van Besien reikt je super handige tips en trics aan om een succesvolle campagne op te zetten, heheren, meten en te optimaliseren. En je leert er alles wat je moet weten voor de Google Ads certificatie. Met dit certificaat toon je niet alleen aan dat je zelf een Google Ads professional bent, maar je brengt je agency een stapje dichter bij de Google Partner status.

Voorkennis is niet vereist, maar een basis Google Ads kennis en praktijkervaring is wel aangeraden.

Over de docent

Lore is de oprichter en zaakvoerder van AdSpecialist. Zij was sinds 2007 Account Manager bij Google, op de afdeling AdWords in Dublin. Daar specialiseerde ze zich in Google AdWords en Google Analytics

Sinds 2010 werkt ze als consultant en trainer voor bedrijven, agentschappen en universiteiten. Ze werkte intensief mee aan Google projecten in de Benelux als Google Engage, Google Partner Academy, Digitaal Atelier, Digital Masters Academy. Als spreker was Lore te gast o.a. bij Wolters Kluwer, Solvay Business School, Google Analytics User Conference, Ugent, Karel De Grote hogeschool. Sinds 2016 doceert ze het vak ‘Digital Marketing’ en ‘Digital Masters Academy’ aan studenten marketing in Thomas More. Lore is eveneens trainer van het Google Digitaal Atelier.

Deelnemen

Het aantal deelnemers is beperkt tot 15 personen om de kwaliteit en de interactiviteit van de opleiding te waarborgen.

Korting tot 50%

Is je bedrijf nog geen lid van FeWeb, dan is dit het moment! Zo verdien je meteen je lidgeld geheel of gedeeltelijk terug.

Daarnaast kan je beroep doen op de KMO-Portefeuille (als je bedrijf in Vlaanderen ligt) en op de opleidingspremie van Mediarte (als je bedrijf onder PC 227 valt) of van Cevora (als je bedrijf onder PC200 valt). Zo kan je maximaal de helft van de deelnamebijdrage recupereren.

Deze opleiding is een samenwerking van FeWeb en 2Mpact.
(2Mpact beschikt over de KMO-portefeuille-erkenning (nr. DV.O207084) voor het organiseren van opleidingen van organisaties).

Le programme Google Optimisation Workshop

S'inscrire

Vous pouvez toujours vous inscrire !

Oui, je veux m'inscrire Non, je ne pourrai pas participer

Prices

Ticket type Prix
FeWeb Member € 250,00
FeWeb Fan € 375,00
Non Member € 500,00

Word gratis FeWeb Fan of word FeWeb Member

Met 40% korting van de KMO-Portefeuille betaal je uiteindelijk dit:

  • FeWeb Members: €120
  • FeWeb Fans: €180
  • Non Member: €240

Opleidingspremies

  • KMO-Portefeuille: 30 tot 40% korting
  • Mediarte: 40% korting

Mediarte / PC 227

FeWeb vertegenwoordigt de digitale sector in het paritair comité voor de audiovisuele media (PC 227 met als opleidingsfonds Mediarte). Alle bedrijven aangesloten bij dit PC genieten van de FeWeb Fan deelnameprijs

© FeWeb 2019
Website created and supported by Starring Jane & Procurios
Fermer