À propos de l’événement Social Selling voor webbedrijven (NL)

Social Selling voor webbedrijven (NL)

Aca_SocialSelling_Newsletter_Placeholder_1056x320

Haal jij 2 afspraken per week uit sociale media via social selling?

Ook digitale dienstverleners moeten investeren in hun eigen digitale en sociale media business aanpak.  Klanten gaan steeds meer op zoek naar leveranciers via het internet en vooral hun netwerk. 

Ga jij op zoek naar klanten via sociale media en je netwerk?  Haal jij zelf 2 afspraken bij prospecten per week uit je LinkedIn en Facebook activiteiten? Nog niet dan is het dringend tijd dat je leert hoe je meer leads kunt genereren via deze kanalen. Dit is wat je met social selling kunt bereiken!

Haal het onderste uit de kan van LinkedIn, Facebook, Instagram en meer!

Het programma

  • Hoe Social Selling je helpt om je sales target halen in sociale media tijden?
  • Wat en waarom is social selling belangrijk
  • Het social selling model (aanwezigheid – netwerk uitbouwen – publiceren)
  • De fundamenten voor social selling
    • Sterke profielen
    • Sterke netwerken
  • Social Selling in de praktijk
    • Prospectie
      • Vinden en benaderen
      • Wat en hoe dit proces automatiseren
      • Doel: 2 afspraken per week
    • Content Marketing
      • Zichtbaarheid creëren
      • Opwerken tot influencer en/of trusted advisor
      • Wat en hoe dit proces automatiseren
    • Conversies starten
      • 30 conversatie starters die leiden naar prospectiegesprekken
      • Wat en hoe dit proces automatiseren
    • Als gratis niet werkt, kan je steeds betalen
      • Abonnementen
      • Adverteren en sponsored content
      • Inmails als ultiem LinkedIn wapen
    • Meten is weten – weten is bijsturen
      • Welke Kpi’s moet je bijhouden
      • Hoe bijsturen?

Over de docent

Mic AdamMic Adam (Vanguard Leadership) helpt bedrijven om de kloof te dichten tussen ondernemen en sociale media door social selling en employee advocacy in te zetten met als doel het verhogen van de bedrijfsresultaten.

Mic beschikt over meer dan 35 jaar ervaring in sales & social media waaronder voor heel wat tech bedrijven.

Praktisch

Het aantal deelnemers is beperkt tot 12 personen om de kwaliteit en de interactiviteit van de opleiding te waarborgen.

Korting

Is je bedrijf nog geen lid van FeWeb, dan is dit het moment! Zo verdien je meteen je lidgeld geheel of gedeeltelijk terug.

Daarnaast kan je beroep doen op de KMO-Portefeuille (als je bedrijf in Vlaanderen ligt) en/of van Cevora (als je bedrijf onder PC200 valt).

Deze opleiding is een samenwerking van FeWeb en 2Mpact. (2Mpact beschikt over de KMO-portefeuille-erkenning (nr. DV.O207084) voor het organiseren van opleidingen van organisaties).

S'inscrire

Vous pouvez toujours vous inscrire !

Oui, je veux m'inscrire Non, je ne pourrai pas participer

Prix

Type de billet Prix
FeWeb Fan € 525,00
FeWeb Member € 350,00
Non Member € 700,00

Is je bedrijf al lid van FeWeb?
Schrijf je dan in door je hierboven aan te melden:
- log vervolgens in als je al een persoonlijke account hebt
- heb je nog geen account, maak er dan één aan met je bedrijfsemailadres: zo geniet je meteen van de FeWeb-ledenprijs.

Is je bedrijf (nog) geen lid?
Verdien je ledenbijdrage terug door je bedrijf lid te maken van FeWeb, want je geniet dan meteen van de FeWeb ledenprijs. 
Ook als niet-lid kan je gebruik maken van een voordeeltarief als FeWeb Fan. Kies het juiste tarief bij je aanmelding hierboven.

Extra korting
Dankzij de KMO-Portefeuille kan je tot 30% van de deelnamebijdrage recupereren:

  • FeWeb Members: €245 ipv €350
  • FeWeb Fans: €367,5 ipv €525
  • Non Member: €490 ipv €700

LET OP: Schrijf steeds de deelnemer zelf in om te kunnen genieten van de KMO-Portefeuille.

Dienstverlener: 2Mpact nv - KMOp erkenningsnummer DV.O207084

Website created and supported by Starring Jane & Procurios
Fermer